[VOLG] Goud en gevlekte Friese kruisingen verwacht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Welke kleur en geslacht krijgen de veulens?

Zwartbonte merrie
76 (19%)
Zwartbonte hengst
81 (20%)
Zwarte hengst
19 (4%)
Zwarte merrie
10 (2%)
Amber champagne merrie
71 (18%)
Amber champagne hengst
32 (8%)
Classic champagne merrie
60 (15%)
Classic champagne hengst
38 (9%)

Totaal aantal stemmen: 387

Suzanne F.

Re: [VOLG] Goud en gevlekte Friese kruisingen verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:11

Wauw mooi hoor! Wat is Rémy braaf en stoer. En Minthe pakt het weer goed op. Waar is Rémy dan?

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 20:21

Rémy blijft dan in de stal :) Dat gaat heel goed

Zondag gaan we naar de spartelvijver, zin in!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:35

Die Rémy op de poets plaats tussen de touwen als een volwassen paard. Ik moet er zo om lachen. Dan is hij nog zo klein. En zo vreselijk stoer.
Fijn dat Roza opknapt.

Ik begrijp je bloed verhaal. Ik heb ook jaren last gehad van de zeer pijnllelijke dood van Hercule. Die beelden zijn op het netvlies gegrift en heeft jaren tussen mij en met plezier terug kijken naar hoe fijn we het hadden. Nu is dat inmiddels over en kan ik alleen met heel veel liefde aan hem denken. Bv zoals vandaag staat een vrij massief paarden beeldje in de weg op tafel en ik gaf een klein liefdevol tikje tegen de billen en zei:' Hercule ga eens opzij met die dikke billen". Mijn man moest zo lachen, en zei :" dat deden jullie vaak als spelletje en dat zette Hercule ze er nog eens extra voor ". Hahahahahaha.

Dus er iets mee doen zou ik zeker doen. Want van jou is nog veel traumatische en akeliger als bij ons. En zonder die nare beelden is het al moeilijk genoeg om het een plaats te geven. Laat staan naar liefdevol terugkijken.
Is er niet iemand die dat bloed kan soppen eventueel een bedrijf? Dat zouden jullie zelf eigenlijk niet moeten doen. Dat is zo naar.

Binck8

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:18

Inderdaad, zoals Pien zegt zou ik ook een bedrijf inschakelen of familieleden/vrienden die het wat minder raakt allemaal. Dit (met dat oude bloed) moet je zelf niet gaan doen, is geen taak die door jou opgepakt moet worden. Er is al zoveel wat je confronteert met wat er is gebeurd,bescherm jezelf een beetje.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:56

Ik denk dat de mannen het gaan schoonmaken met de hogedrukspuit. Die zijn aardig nuchter ingesteld :o

Pien leuk hè tussen de touwen haha. Kleine grote man. Haha ja ik zou graag weer zo terug willen/kunnen kijken op zilver. Als ik nu aan zilver denk denk ik alleen aan die vreselijke nacht, en niet aan de jaren aan herinneringen. Want wat hebben wij toch en fantastische tijd samen gehad!

Spam van vanochtend :D Roza had zelfs de zoomies! Zo leuk om te zien <3
Afbeelding
Haar hoofd zegt genoeg :+
Afbeelding
Knap ding is het ook
Afbeelding
Andere lieffies
Afbeelding
Hij is vooral baldadig
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik heb benen?!
Afbeelding
En rond half 11 lekker in het gras
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:58

Haha duidelijk verschil in hengst en merrie.
Zoomies of lopen klieren :D