Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
harbourlight schreef:Wat vreemd dit als een Bokker zo'n filmpje hier op Bokt zou zetten zou Bokt echt te klein zijn en nu mag je er niets van zeggen omdat het een goedgekeurde hengst is?
Wat de reden ook is, dit was alles behalve reclame voor de hengst en hier laat ik het bij.
Aimee schreef:Ik ben het met je eens hoor. Geen reclame voor het paard zelf, geen reclame voor het Gelders paard in het algemeen.
Dat was de Alexandro gisteren wel, die kreeg de handen op elkaar. Meer dan welke van de dressuurhengsten dan ook. Met dien verstande dat de geluiden op de tribune direct zijn dat het wel een koetspaard is en niet een rijpaard, maar wellicht wel heel goed bruikbaar voor bloedmerries.
Maar goed, dit is Bokt en dat is een beste afspiegeling van de paardenwereld. Overal commentaar op hebben, tenzij het dichtbij komt, dan is het ineens alleen maar oooooh en aaaaah.
GJ9 schreef:Nee we zouden allen niet graag in zo'n entourage rondsturen als amateur en niemand zegt hier dat hij het beter kan. Maar ik vind het er de plek ook niet voor en ik vind het jammer dat we met het Gelders paard zo'n amateuristische indruk achter laten in Den Bosch. Gelukkig hebben we Henkie en Alex nog ja.
[***] schreef:Negatieve reclame moet 100 x zoveel positieve reclame tegenover staan he Cheytjuh
Mensen herinneren zich liever iets dat niet zo goed gaat
[***] schreef:Zonde van de Coverstory
Tuurlijk heeft die een lage verwachtingswaarde, zijn pa is jong doodgegaan
Was wel de kampioen toen
De Rousseau ook, de afstamming heb je toch in de 1e bezichtingen al gezien?