Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
janderegelaa schreef:Coloured schreef:Daarom vooral je eigen ogen goed de kost geven en zo kwam ik dus bij Galandro uit..
Matig ontwikkeld interpreteer ik als beknopt. En meer formaat mogen hebben als (te) klein.
Merrie is toch ster...dan weet je dat het wel goed zit.
Coloured schreef:Ik wil nergens heen. Probeer aan te geven dat alleen het feit dat het heel veel jaren geleden een stermerrie is geworden an sich niet zoveel betekent.
Een merrie die 15 geleden vlot ster werd, zal dat nu, in de huidige fokkerij, niet per definitie altijd weer worden.
En dat ze nog steeds een goedgekeurde hengst voort kan brengen, is gebleken.
Galandro komt gewoon uit een goede moederlijn, dat is mij wel duidelijk inmiddels, ondanks het moederrapport.
Coloured schreef:Als dat al tig jaar geleden is, wordt de waarde van die ster ook steeds minder ten opzichte van de huidige fokkerij.
R12312 schreef:Coloured schreef:Als dat al tig jaar geleden is, wordt de waarde van die ster ook steeds minder ten opzichte van de huidige fokkerij.
Mijn mening is dat de ster van destijds veel meer waarde heeft van de ster van het huidige systeem, die is nogal mode onderhevig geworden.
Matig ontwikkeld is volgens mij trouwens dat het inderdaad een klein beestje is. Als ze daarmee toch ster werd, heeft ze enorm gecompenseerd op andere onderdelen, plus der nakomelingen.........nee dit vind ik echt zoeken om t zoeken.