Mrtien_Belle schreef:hier de fotograaf![]()
Ik heb het weer ontzettend naar mijn zijn gehad! Al ben ik helemaal gesloopt, lag om half 10 al in mijn bed.
Evy heeft alle foto's (het zijn er zo'n 6000) dus die kan er mee aan de slag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelanieB schreef:Oh, wat ik trouwens wel érg jammer (en sneu..) vind met de cross, is dat er een paar gewoon direct al voltes gaan draaien,zonder ook maar 1 keer aangereden te hebben, voor de Y boom, die overigens nog geen 60cm hoog is, gewoon omdat ze het zelf eng vinden. Dat kleine tinkertje met de mexicaanse neusriem, sprong onwijs leuk, en weet zeker dat ie m wel gesprongen had, maar ruiter vond het eng en draaide maar snel 3 rondjes.
Bedoel, PROBEER het eens 2 keer, en draai dan maar een volte en rijd maar door. Maar probeer het iig, vaak zijn het zeker niet de paarden die het spannend vinden, maar de ruiters.
Verder word er steeds beter gecrosst en word het spannend met de tijden ed dus dat maakt het wel leuker om te kijken
Mrtien_Belle schreef:hier de fotograaf![]()
Ik heb het weer ontzettend naar mijn zijn gehad! Al ben ik helemaal gesloopt, lag om half 10 al in mijn bed.
Evy heeft alle foto's (het zijn er zo'n 6000) dus die kan er mee aan de slag
Lolaensenta schreef:wanneer zijn de volgendeeee? ik ben nog niet helemaal op de hoogte van alle tinker activiteiten
Lolaensenta schreef:wanneer zijn de volgendeeee? ik ben nog niet helemaal op de hoogte van alle tinker activiteiten