Ik wens je veel sterkte en beterschap.
Jammer van het beestje.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vero83 schreef:Ja maar ook de dressuurhengsten van florencio hoor, ik heb gisteren toch bericht gekregen dat ze vandaag eerste bezichtiging hebben ervan.![]()
Kon ik het ook maar ergens volgen...
Kajanus schreef:Dat kan maar zo hoor !Vero83 schreef:Ja maar ook de dressuurhengsten van florencio hoor, ik heb gisteren toch bericht gekregen dat ze vandaag eerste bezichtiging hebben ervan.![]()
Ik denk dat je abuis bent, zaterdag de 20ste dan komen de Florencio's aan de beurt of hebben ze soms een springende Florencio
Kajanus schreef:En meredith trek jij het nog een beetje???
meredith schreef:Kajanus schreef:En meredith trek jij het nog een beetje???
neehad net al een telefoontje. Hij was van de week erg aan het hoesten en nu ging het weer.Hij zei al dat ze erg streng waren, maar als bikkel zich een beetje wil laten zien komt het hopelijk wel goed
. Hij heeft ook geen idee of ze op sandrohit bloed zitten te wachten. Hij had wel de sandrohit van die aangewezen was uit duitsland gezien en hij vond de onze mooier( maar dat zegt dus niets) al met al heb ik eerlijk gezegd weinig hoop.
Kajanus schreef:Vero83 schreef:Ja maar ook de dressuurhengsten van florencio hoor, ik heb gisteren toch bericht gekregen dat ze vandaag eerste bezichtiging hebben ervan.![]()
Ik denk dat je abuis bent, zaterdag de 20ste dan komen de Florencio's aan de beurt of hebben ze soms een springende Florencio
fokfanaat schreef:volgens mij hebben ze een grapje met je uitgehaald.
fokfanaat schreef:
fokfanaat schreef:zag dat er ook een bonte tuschinski x samber komt!
[***] schreef:fokfanaat schreef:zag dat er ook een bonte tuschinski x samber komt!
Volgens mij heb ik die als veulen wel op de foto gezien (bokt, marktplaats?)
Was een mooi rassig dier.
Er moet nog ergens een bonte Oscar lopen meende ik, die er als veulen ook zeker mocht wezen.
fokfanaat schreef:alle oscars liggen er al uit toch?