Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Megacarmen schreef:Hallo allemaal,
Ik zet de vraag hier ook maar even uit.
Voor mijn hengstveulen Shavique, ben ik op zoek naar plekje waar die het komende half jaar tot jaar kan verblijven (opfok gaat voor nu nog niet ivm medisch ongemak).
Daarnaast zoek ik ook nog een shetlander of kleine pony (liefst een ruin, te leen, tenzij echt niet mogelijk om er 1 te kopen) waar die bij kan staan.
Weten jullie toevallig iets in jullie kringen?
Jullie mogen me een PB sturen mocht je iets te binnen schieten.
Groetjes Carmen
karinna schreef:Vraagje: ik heb mijn veulen verkocht aan een particulier. Deze persoon heeft geen ubn-nummer, maar mijn pensionhouder moet mijn veulen wel afmelden en zeggen waar hij heen gaat.
Wat te doen? Heb er ook geen zin in dat mijn pensionhouder hier hinder van ondervindt!
Balko schreef:karinna schreef:Vraagje: ik heb mijn veulen verkocht aan een particulier. Deze persoon heeft geen ubn-nummer, maar mijn pensionhouder moet mijn veulen wel afmelden en zeggen waar hij heen gaat.
Wat te doen? Heb er ook geen zin in dat mijn pensionhouder hier hinder van ondervindt!
Een nieuw UBN is naar mijn weten niet verplicht om op te geven.
karinna schreef:Balko schreef:
Een nieuw UBN is naar mijn weten niet verplicht om op te geven.
Bedoel je daarmee dat hij hem alleen maar hoeft af te melden (dat hij niet meer daar verblijft)?
Ik dacht dat het verplicht was om te vermelden waar hij naar toe is gegaan?
Balko schreef:Lavitabella schreef:Ik dacht dat particulieren ook verplicht een nummer moesten hebben. Tenminste als de paarden aan huis staan. Of is dat nog niet zo ?
Dat is zo maar er zijn er een boel die het vertikken om aan te vragen. Wat ik trouwens wel kan begrijpen…