Eén van onze fokproducten was 4e in Oliva gisteren bij de 5 jarigen.
Amethist (Action Breaker)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Revali schreef:babslovertje schreef:Gisteren ook de hengstenpresentatie gezien van Zangersheide. Django viel inderdaad positief op!
Wat vonden jullie van Dacantos Boy Z? Machtig dier vond ik het
Ja ook een gave hengst, vond hem op t lage werk iets normaal springen.werd later beter
Marijkeeee schreef:Revali schreef:Super laurentii
Marijke: hoeveel heb je er drachtig?
Hebben jullie zangersheide nog gezien? Ik vond Django positief opvallen
Twee de Pommerol van New Pleasure en via ET Sambucci x Lady de Grand Slam. Zit een maand tussen.
Cioccolato schreef:Ik zit helaas laat in het seizoen en merk dan toch dat de sporthengsten niet altijd meer vers dekken. Of ik kies gewoon 'verkeerde' uit![]()
Ik heb vorig jaar 1 poging Comthago gedaan, helaas niet gepakt en daarna niet meer vers.. ik denk dit jaar niet beter.
Revali schreef:Cioccolato schreef:Ik zit helaas laat in het seizoen en merk dan toch dat de sporthengsten niet altijd meer vers dekken. Of ik kies gewoon 'verkeerde' uit![]()
Ik heb vorig jaar 1 poging Comthago gedaan, helaas niet gepakt en daarna niet meer vers.. ik denk dit jaar niet beter.
Nou hier net zo... alle diepvries ging goed. Maar vers niet. Allroad 3x gust. Ermitage 3x gust. Nasdaq 3x gust
Ik heb in dit topic wel geleerd na 2x proberen andere hengst te kiezen!
Revali schreef:babslovertje schreef:Gisteren ook de hengstenpresentatie gezien van Zangersheide. Django viel inderdaad positief op!
Wat vonden jullie van Dacantos Boy Z? Machtig dier vond ik het
Hij sprong net super in de barrage voor 7 jarigen hengsten! Wel eentje om in de gaten te houden
Oehlala schreef:ik dek alleen nog maar met diepvries, hele slechte ervaringen met vers sperma. Soms is de kwaliteit zodanig dat je het net zo goed direct door de yoghurt kan roeren.
Met diepvries heb ik ze altijd direct drachtig.
Hier komt eind mei pas mijn veulen.
Ik zat erom te denken om de merrie te spoelen, heeft 1 van jullie daar ervaring mee? Hoe is dat bevallen?
Oehlala schreef:ik dek alleen nog maar met diepvries, hele slechte ervaringen met vers sperma. Soms is de kwaliteit zodanig dat je het net zo goed direct door de yoghurt kan roeren.
Met diepvries heb ik ze altijd direct drachtig.
Hier komt eind mei pas mijn veulen.
Ik zat erom te denken om de merrie te spoelen, heeft 1 van jullie daar ervaring mee? Hoe is dat bevallen?