[FOTO] Fjorden in the picture!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:06

Furst schreef:
Nee, nog geen nieuws!

Ik zal het hier ook delen: Alleen slecht nieuws gehad vandaag dat onze bijrijder van mijn andere paard gevallen is en ik weet niet goed wat ik er mee moet. Hij was geschrokken, wat hij dus de laatste tijd heel erg veel doet.. en ik weet niet van wat of hoe het komt. En het is op deze manier niet meer leuk. Vind het erg moeilijk om te bedenken waar het aan het ligt en wat ik er mee moet doen.

Heel vervelend maar dat kan gebeuren. Even contact houden en vragen hoe het gaat is het enigste wat je kan doen.

Is er iets veranderd in zijn beweging? Zadel recent nog nagekeken? Zijn gebit?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:15

ruitje schreef:
Welkom met Joep! Wat een leuke en wat zijn je plannen!

Ik fok niet omdat ik denk rijk te worden van mijn Fjorden hoor, dan moet ik een hele andere hobby zoeken :')

Dankjewel :)
Nou ik heb hem pal aan het bos staan dus ik wil hem sowieso onder het zadel lekker door het bos gaan rijden ( deed ik met mijn vorige paard, een haflinger, ook ) En misschien wat dressuur in de bak. Misschien ook voor de kar.
Voor nu zijn we vooral bezig met grondwerk en wandelen. En wennen aan het zadel etc :)

Furst

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:51

Bijrijder is oke! Niets gebroken gelukkig alleen zwaar gekneusd.

Zadel recent nagekeken. En in beweging ook prima. Gebit was zeker nog oke.