Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fokker321 schreef:MizzMontana schreef:Kan bericht niet meer aanpassen, maar straks bij Bwp nog een rechtstreekse Libero zie ik. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik vind de Libero H zonen in de fokkerij nog niet zo meevallen.
Ik zie het Libero bloed liever in de merrie
Revali schreef:Iorrr schreef:Revalli ik denk aan Contagio maar ben niet overtuigd. Heb jij ideeen? Jij kent haar ook… ik wil wel graag echt interessant bloed omdat Il est Balou natuurlijk niet voorop loopt. Zit ook wel te denken aan Aganix..?
Zou ik eerder kiezen voor aganix. Je hebt een mooie moderne merrie dus dan durf ik wel aganix te gebruiken.
gomir schreef:Goed idee! Ik heb nog niet naar de data en mijn rooster gekeken, maar misschien kunnen we wel een keer samen die kant op?
Je zou ook nog lid kunnen worden van een van de fokverenigingen, dat is ook leuk voor de contacten! Denk dat je net buiten het gebied van mijn fokvereniging woont, maar weet niet of dat erg is. Marijke uit dit topic zit in het bestuur, die weet dat vast.
Sita_xx schreef:Wat vinden jullie van de hengsten Por favor Es en Drummer tn.
Weet iemand of Por favor wffs vrij is?
Welke zou het beste passen bij een merrie die iets ril is qua karakter, zou wat relaxter mogen zijn en wat meer lengte en formaat kunnen gebruiken? Ze beschikt zelf over snelle reflexen en hele goede bewegingen.
Revali schreef:Sita_xx schreef:Wat vinden jullie van de hengsten Por favor Es en Drummer tn.
Welke zou het beste passen bij een merrie die iets ril is qua karakter, zou wat relaxter mogen zijn en wat meer lengte en formaat kunnen gebruiken? Ze beschikt zelf over snelle reflexen en hele goede bewegingen.
Wij hebben toen quabri de l'isle gebruikt op een scherpe merrie met snelle reflexen die ook wat maat.lengte en galop moest hebben
[ [url=m/PftgWr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Revali schreef:MizzMontana schreef:Gaat er hier nog iemand naar de noordelijke jonge springpaarden opleiding? Als deelnemer of toeschouwer?
Maartje het ligt er maar net aan wat je met je paard wil. Als je naar keuringen wil zou ik KWPN doen en als je alleen een paspoort wil dan zou ik Zangersheide doen. En AES is geloof ik ook makkelijk voor alleen inschrijven en paspoort.
Ik doe zelf mee aan de morrenhof jonge paarden (drenthe)
Ooit wel eens mee gedaan aan de noordelijke variant...met mijn appaloosa. Die won toen ook nog een prijs,maar dat is alweer 6 jaar geleden ofzo
Je ziet nog net zijn witte kont links
[ [url=m/zq4tTL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sita_xx schreef:Wat vinden jullie van de hengsten Por favor Es en Drummer tn.
Fokker321 schreef:Sita_xx schreef:Wat vinden jullie van de hengsten Por favor Es en Drummer tn.
Por Favor is revelatie van 1e manche Belgische hengstencompetitie. Wat een talent. Wat een atleet.
MizzMontana schreef:Revali schreef:
Zou ik eerder kiezen voor aganix. Je hebt een mooie moderne merrie dus dan durf ik wel aganix te gebruiken.
Revali schreef:Sita_xx schreef:Wat vinden jullie van de hengsten Por favor Es en Drummer tn.
Wij hebben toen quabri de l'isle gebruikt op een scherpe merrie met snelle reflexen die ook wat maat.lengte en galop moest hebben
[ [url=m/PftgWr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oehlala schreef:Hoe is bij jullie de galop van de Quabris dan?
Bij ons heeft ie mbt maat en galop niets verbeterd tov de moeders. Ze zijn wel braaf, maar wat simpel misschien, ook in het springen. Mooi zijn ze wel, dat zeker.