Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marijkeeee schreef:MizzMontana schreef:Thanks Marijke.
Hoe gaat t met jouw Grand Slam?
Heb net kaarten gekocht voor de woensdag en donderdag in Den Bosch. Even weer wat live kijken, merk dat ik te weinig op pad ga de laatste tijd.
Ik ga de donderdag. Vorige week dinsdag in Groningen ze livé gezien in de hengsten competitie.
Met de paarden gaat het goed! momenteel geen wedstrijden ik rij nog wel maar ik verwacht een kleineover ongv 8 weken. Dus ik hoop outdoor weer op wedstrijd. 1 had ik bij een ander staan maar beetje pech ze waren al mooi op gang en toen opeens uit het niets dik been. Weer op gehaald en nu even op rust. Zodra het weer goed lijkt begin ik eerst met longeren en kan ze weer naar hetzelfde adres.
Chopano was als jong paard ook maar een beestje. Misschien dat hij ook zo fokt en zijn het laatbloeiers. Heb er te weinig van gezien om er echt iets over te zeggen.
MizzMontana schreef:Zat even oude hengstenshow van VDL terug te kijken. Waar zijn die Avenger en Optimus Soleil eigenlijk gebleven?
En heeft iemand gezien hoe de Chopano nakomelingen lijken?
gomir schreef:Revali schreef:Spannend Lexa. Misschien de heidehoogte? Naast kliniek Wolvega?
Die wilde ik ook noemen, is ook makkelijk aan te rijden via de A32.
MizzMontana schreef:Gaat er hier nog iemand naar de noordelijke jonge springpaarden opleiding? Als deelnemer of toeschouwer?
Maartje het ligt er maar net aan wat je met je paard wil. Als je naar keuringen wil zou ik KWPN doen en als je alleen een paspoort wil dan zou ik Zangersheide doen. En AES is geloof ik ook makkelijk voor alleen inschrijven en paspoort.
Marijkeeee schreef:MM: Misschien dat ik al toeschouwer een keer naar een avond ga. Moet nog wat jaren wachten voordat ik weer een jong paard heb om deel te nemen. Worden dit jaar geboren hoop ik, als het merries zijn mogen ze blijven