Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
RodaniaJaman schreef:Ricckkk schreef:Ben ook weer terug van een paar dagen hengsten kijken.
Over der hele lichting genomen viel het me niet mee. Veel gewone paarden wel wat uitschieters, veel planken, bij veel gebeurd er weinig in de rug. Veel tuigers.
Vrijdag:
Metall x Don Primaire. Jammer van de kleur. Fijn type. Takt, veer, achterbeen, bewoog mooi uit de schouder en een fijne galop.
Waarom jammer van de kleur? Als ze al moeten selecteren op kleur, kun je beter niks meer voorbrengen! Het is gewoon een paard wat goed kan lopen, er goed uitziet en nu mag hij zich ook nog bewijzen in ermelo!!
. Maar ik vergeef hem dat hoor, want ik vond het zondermeer één van de beteren die ik ook absoluut ga volgen
.
Sinds wanneer wil hij een modern bloederig dressuurpaard, zonder lange lijnen en met volbloed in de aderen
Dees schreef:Langgelijnd volgens KWPN is zeker van de schoft naar de staart?
En de hals dan?
Ik zie graag wat lengte in de rug, een lange stok is immers makkelijker te buigen dan een korte
maar als er vervolgens maar een kort halsje opzit, is het positieve effect wat mij betreft verloren. Einde van de avond kwam er eentje voorbij waar imo het probleem wat dan onder het zadel komt duidelijk bleek: die zwarte met Christa Laarakkers erop.Pipo schreef:Apart, Remy stuurde hem altijd zo door de baan heen. Blijf het een megagaaf bokkie vinden ( als ie stapt doe ik gewoon ff mijn ogen dicht)
Hij was alleen een beetje stout
bizar!

in de select sale
misterA schreef:Tha_Niekje schreef:
- Code
Wat een goed Engels kan die man zeg :D (bb)
Nou idd zeg... pfff
En wat kan jij goed nederlands zeg !
. Heel erg lang op geoefent (bb) rockey schreef:die show die er eigenlijk zou komen. zou dat niet met krack geweest kunnen zijn?
IPS Krack C
IPS Krack C staat in quarantaine. Ter voorbereiding op het dek seizoen. Er zal ook sperma worden ingevroren voor de export.
Tijdens de quarantaine zal Hans Peter Minderhoud hem doortrainen.
http://www.anky.nl
MissJ schreef:...en in de hengstencompetitie heeft Voice eigenlijk wel een hele fijne indruk op me achter gelaten.
Stennisje schreef:Kan het geen blessure van een ruiter zijn?
Van Kirsten was het al langer bekend, dus geen last-minute annulering.
Waarom zat de ouwe van Lieren op Ollright?
vroegen wij ons ook al af. Ollright staat duidelijk te scherp aan de hulpen voor die ouwe. Aimee schreef:Geen idee waarom Laurens er zelf niet op zatvroegen wij ons ook al af. Ollright staat duidelijk te scherp aan de hulpen voor die ouwe.
Stennisje schreef:Zou er dus geen show van Laurens en Ollright in de planning gestaan hebben?
Stennisje schreef:Aan de andere kant hoop ik dat ik dat soort oefeningen kan rijden op die leeftijd.
Nu mag ook wel...