Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xAnnouk schreef:Excuus voor mijn late reactie.
Die zegt dat deze heter is dan colorit en absoluut “aan” gaat in de ring.
Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik veel video’s heb gezien van Clintrexo (ook in zijn jonge jaren gereden door andere ruiters) en het mij niet persé een “lui” dier lijkt.
Maargoed, tuurlijk willen ze zoveel mogelijk dekkingen verkopen ! Daar ben ik mij ook bewust van.
Oehlala schreef:xAnnouk schreef:Excuus voor mijn late reactie.
Die zegt dat deze heter is dan colorit en absoluut “aan” gaat in de ring.
Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik veel video’s heb gezien van Clintrexo (ook in zijn jonge jaren gereden door andere ruiters) en het mij niet persé een “lui” dier lijkt.
Maargoed, tuurlijk willen ze zoveel mogelijk dekkingen verkopen ! Daar ben ik mij ook bewust van.
Ahlmann heeft dit vaker gezegd in interviews e.d. Nu is hij natuurlijk beschikbaar en moet dekken.
Maar blijkbaar mag hij nog niet naar het buitenland verzonden worden, vanwege tests en is pas vanaf 21 mei 2020 beschikbaar. Had hem toch op mijn lijst gezet voor de merrie. Vandaag worden er 2 gedekt. Spannend... fingers crossed!!!
Iorrr schreef:Evelien alle Jardonnay’s die ik tot op heden gezien heb vallen me positief op!
Waarover twijfel je?
Hier inmiddels 5 geïnsimineerd waarvan 2 bevestigd drachtig... hopelijk zijn wij klaar
_lautje_ schreef:Hier een tweejarige Jardonnay in de opfok. En echt een mooi dier. Bloed. Formaat. En hij loopt goed. Als hij niet springt ook gewoon nog een commercieel dier.
Enige is karakter. Hij is erg scherp en wat brutaal. Maar ook hengst en uit z’n moeder komen ze vaak zo. Dus zou dat niet aan de hengst wijten.
Marijkeeee schreef:Mooie veulens!! bij het zien van zulke foto's vind ik het toch wel jammer dat we geen veulens verwachten haha.
@Kendra: pleegmoeder? is het niet goed gegaan met de moeder?