Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
krackertje schreef:anneliesdj schreef:Iemand die nog wat inhoudelijks wil/kan toevoegen over de 727 en 728?
De galoppade van de 727 vondt ik niet goed genoeg, drafmechanisme dik voldoende, de 728 heb ik gemist.
Gezien datgene wat er zoal wordt doorgestuurd, is het terecht dat de 727 ook door is!!!!
anneliesdj schreef:En erg opvallend vind ik dat ik nog maar 1 schimmel en 1 vos heb gezien bij de springpaarden, daarnaast wel vrij veel zwarten en vandaag zijn er juist veel vossen naar mijn idee.
CGJ12 schreef:anneliesdj schreef:En erg opvallend vind ik dat ik nog maar 1 schimmel en 1 vos heb gezien bij de springpaarden, daarnaast wel vrij veel zwarten en vandaag zijn er juist veel vossen naar mijn idee.
Ik dacht dat de spingpaardenfokkerij vol zat met schimmels. Wat dat betreft is daar ook even geen schimmel meer nodig.
Bij de dressuur wacht ik al jaren op een fraaie lichte schimmel.
anneliesdj schreef:Wat mij 'over-all' opvalt is dat de hengsten van gister en eergister ook best konden bewegen voor springpaarden en bij sommige van de dressuurhengsten heb ik het idee; 'die kan qua beweging net zo goed in een groep van gister'.
En erg opvallend vind ik dat ik nog maar 1 schimmel en 1 vos heb gezien bij de springpaarden, daarnaast wel vrij veel zwarten en vandaag zijn er juist veel vossen naar mijn idee.