Oke bedankt, dan ik ga ik maar eens op de website kijken, ben wel benieuwd naar de foto's namelijk.
Edit: Ik bracht dr ook niet zelf voor hoor, m'n instructrice heeft dat gedaan, ik hobbelde er met een knalpaarse longeerzweep achter aan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Snoekiej schreef:Als ze Z2+1 is kan je het sportpredikaat aanvragen. En als ze dat hebben kun je vrijstelling voor bewegen vragen. Alleen als de jury twijfelt kunnen ze geloof ik alsnog vragen om je paard vrij te laten bewegen. Maar een paard wat bewezen heeft het goed te doen in de sport, maken ze wel graag ster. Dus als je zover bent met haar zou ik het zeker nog eens proberen. Bij ons heeft het ook gewerkt. Ze vertelden mij wel eerlijk na afloop van het presentatie rondje dat het keur predikaat er voor mijn paard waarschijnlijk niet in zit. Maar ik mag het natuurlijk wel proberen.@ Touscha, hoe zit dat dan met sportpredikaat & niet hoeven bewegen? Vorstin is nu opgenomen in het stamboek, en ik weet zeker dat de Z erin zit. Dan kan je dus een sportpredikaat aanvragen en hoeven ze niet los? Zou wel fijn zijn

Mistic schreef:Kan je ergens de resultaten van de keuring van 10 juni zien?

UnitedO schreef:Rowo, als ik het reglement (art. 27) voor de springers mag geloven zal je merrie nog wel voor minstens 60 pt. moeten stappen. Voor het springen mag je nu een vrijstelling vragen i.v.m. de geslaagde IBOP.
sarabande schreef:Sarabande heeft gelijk met de prok het cornage onderzoek gehad in Emmeloord. Op de een of andere manier is dat indertijd niet goed geregistreerd en kreeg ik op 20 mei een brief dat ze geen cornage onderzoek heeft.
Inmiddels is dat gebeurt, opgestuurd naar het KWPN waar een van de artsen er al naar gekeken heeft en volgende week zal de comissie er nog naar kijken dus dat komt ruimschoots voor de CK in orde.
.manic schreef:Super, gelukkig maar. Zou wel zuur zijn als dat door administratieve rompslomp niet door zou gaan.
Was de CK nou op vrijdag?

Ze gaat wel 2 weken van te voren in de paddock ipv in het land.. Dat scheelt wellicht wat.

Ik hoop dat je het er op tijd nog afkrijgt. Wanneer moest je ook alweer?