Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mriell schreef:Hier nog even een berichtje van mij.
Wij zouden gister met een Quantum naar de hengstenkeuring gaan maar dit is ons helaas niet gelukt..
De heenweg op de A28 hadden we autopech, zijn op de vluchtstrook gaan wachten op hulpdienst.
Al wachtende op de vluhtstrook zijn we aangereden door een vrachtwagen van achterop
Het vrachtwagentje met mij en mij stagebegeleider erin vloog een paar keer over de kop en lande
uiteindelijk weer op de wielen. Door de klap is onze hengst uit de vrachtwagen gelanceerd (waarschijnlijk door het dak of dat de vrachtwagen die ons geraakt heeft een gat in ons wagentje heeft gemaakt oid) en is hij op slag overleden![]()
![]()
Ik heb nix van het hele ongeluk meegekregen. Tijdens de klap ben ik bewusteloos geraakt en werd pas wakker toen ik op de brancar werd getild.
Mijn stagebegeleider heeft alles meegemaakt en mij, samen met iemand anders uit de cabine van ons vrachtwagentje gehaald..
We zijn allebij naar het ziekenhuis vervoerd en daar onderzocht. Ik heb een grote snee in mijn voorhoofd met 8 hechtingen, een gekneusde enkel en behoorlijke spierpijn.. Rudi heeft vooral veel last van de nek en de rug. We moesten bijde en nachtje blijven en zijn nu gelukkig weer thuis.
Vandaag even goed uitrusten en hopelijk morgen even kijken hoe onze Quidam de Revel × Calvados × Voltaire het er vanaf gaat brengen! daar hebben we hoge verwachtingen van.
Dus als jullie morgen iemand met een mooie pleister op het voorhoofd en een paar krukken zien langskomen ben ik het denkik![]()
Helaas is onze Quantum overleden
Arm dier
Wij zouden gister met een Quantum naar de hengstenkeuring gaan maar dit is ons helaas niet gelukt..
De heenweg op de A28 hadden we autopech, zijn op de vluchtstrook gaan wachten op hulpdienst.
Al wachtende op de vluhtstrook zijn we aangereden door een vrachtwagen van achterop
Het vrachtwagentje met mij en mij stagebegeleider erin vloog een paar keer over de kop en lande
uiteindelijk weer op de wielen. Door de klap is onze hengst uit de vrachtwagen gelanceerd (waarschijnlijk door het dak of dat de vrachtwagen die ons geraakt heeft een gat in ons wagentje heeft gemaakt oid) en is hij op slag overleden![]()
![]()
Ik heb nix van het hele ongeluk meegekregen. Tijdens de klap ben ik bewusteloos geraakt en werd pas wakker toen ik op de brancar werd getild.
Mijn stagebegeleider heeft alles meegemaakt en mij, samen met iemand anders uit de cabine van ons vrachtwagentje gehaald..
We zijn allebij naar het ziekenhuis vervoerd en daar onderzocht. Ik heb een grote snee in mijn voorhoofd met 8 hechtingen, een gekneusde enkel en behoorlijke spierpijn.. Rudi heeft vooral veel last van de nek en de rug. We moesten bijde en nachtje blijven en zijn nu gelukkig weer thuis.
Vandaag even goed uitrusten en hopelijk morgen even kijken hoe onze Quidam de Revel × Calvados × Voltaire het er vanaf gaat brengen! daar hebben we hoge verwachtingen van.
Dus als jullie morgen iemand met een mooie pleister op het voorhoofd en een paar krukken zien langskomen ben ik het denkik![]()
Arm dier
Beber schreef:Mriel wat erg zeg, dat verzin je in je ergste nachtmerrie niet.![]()
Ik was al bang dat het met de hengstenkeuring te maken had.
Heel veel sterkte , en succes met de andere hengst.
Die van mij moet morgen ook , om 10.00 uur, de Tjungske x Burggraaf.
Blijft altijd weer spannend.
mriell schreef:
Cayenne schreef:Wat netjes trouwens dat het KWPN een boeket bloemen heeft gestuurd.
![]()
Arm dier
0ojannekeo0 schreef:Beber schreef:Mriel wat erg zeg, dat verzin je in je ergste nachtmerrie niet.![]()
Ik was al bang dat het met de hengstenkeuring te maken had.
Heel veel sterkte , en succes met de andere hengst.
Die van mij moet morgen ook , om 10.00 uur, de Tjungske x Burggraaf.
Blijft altijd weer spannend.
Breng je hem zelf voor? Ik zal je morgen wel zien bij het vrijspringen. Ik ben aan het einde van de ring te vinden, doe de uitgang open.
Neonlight schreef:mriell, ik had het gisteren hier ook al gelezen, maar dat jij het was, daar schrik ik wel van. Gelukkig ben je weer redelijk bij, maar bewusteloos is niet niets. Ik snap dat je graag naar de hengstenkeuring wilt gaan, maar doe je wel ontzettend voorzichtig en rustig aan? Die spierpijn zal morgen waarschijnlijk zelfs nog erger zijn, je lichaam heeft een ontzettende klap gemaakt.
In ieder geval heel veel sterkte, ook voor je stagebegeleiders.
Kajanus schreef:Iedereen die morgen met zijn hengst naar Ermelo gaat heel veel succes.
Vero83 schreef:ja ik ben benieuwd naar vandaag, ik hoop dat iemand foto's trekt. Zeker van de dressuurhengsten van Florentio.
0ojannekeo0 schreef:Vero83 schreef:ja ik ben benieuwd naar vandaag, ik hoop dat iemand foto's trekt. Zeker van de dressuurhengsten van Florentio.
Vandaag is springen.