Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Change3x schreef:Dankje voor het delen van je mening! Ik had ik eerste instantie Flacco Z op het oog, maar die bieden ze dit jaar niet meer aan. Count On Me Z heeft als ik het goed heb nu 2 jaargangen aan veulens, ik heb er wel wat gezien maar wat wisselende verhalen over karakters. Maar dat hou je met elke hengst natuurlijk wel.
Terugdekken met Cero is ook een optie, maar voelt op dit moment nog niet helemaal lekker - ondanks dat het gewoon pech was hoe het gelopen is. Wellicht komt dat nog terug. Dus vandaar dat ik eerst verder aan het kijken ben. Blijf dat wel echt een super fijne hengst vinden.
Marijkeeee schreef:Otto deed het netjes Gomir! jammer dat hij de tweede omloop even last had van zij windFijn dat de Dourkan thuis is ! Op naar een goed herstel.
Stargos was weer op zijn best! stiekem wel jammer dat hij slecht bevruchte afgelopen jaar. Misschien wel de optie waard om het nogmaals te proberen. Was een mooie avond met mooie ronden.
Marijkeeee schreef:Ja klopt jammer! daarom voor de 3de poging veranderd van hengst maar daar ben ik ook niet ontevreden overSambucci past ook mooi bij mijn grote merrie.
Iorrr schreef:Leven in de brouwerij: leuk!!
Jarnac heb ik hele fijne van gezien, maar weer de moeders niet dus qua vererfing durf ik niks van te zeggen.
Hier de baloubet drachtig van mindset en ik hoor juist veel om me heen hij heel bloederig geeft (wat wij niet perse nodig zijn)
Wij doen de Il est Balou bij contagio denk ik. Ook willen we een 2,5 jarige spoelen: open voor suggesties. Is een grote (uit een kleine merrie) aganix de seigneur x Jus de Pomme x Nimmerdor.
Ik zag Extra Z en die spreekt me op papier wel aan: weet iemand hier meer van qua nakomelingen? Ook neig ik bij haar naar Dominator. Zoeken zeker iets commercieels: is in principe voor de verkoop.
Revali schreef:Iorrr schreef:Leven in de brouwerij: leuk!!
Jarnac heb ik hele fijne van gezien, maar weer de moeders niet dus qua vererfing durf ik niks van te zeggen.
Hier de baloubet drachtig van mindset en ik hoor juist veel om me heen hij heel bloederig geeft (wat wij niet perse nodig zijn)
Wij doen de Il est Balou bij contagio denk ik. Ook willen we een 2,5 jarige spoelen: open voor suggesties. Is een grote (uit een kleine merrie) aganix de seigneur x Jus de Pomme x Nimmerdor.
Ik zag Extra Z en die spreekt me op papier wel aan: weet iemand hier meer van qua nakomelingen? Ook neig ik bij haar naar Dominator. Zoeken zeker iets commercieels: is in principe voor de verkoop.
Il est balou niet verder in de sport?
Extra z vond ik op papier ook mooi, maar match niet helemaal met type.
Wat is de reden dat je contagio gebruikt?
Marijkeeee schreef:Avenger gecastreerd niet zo'n gemakkelijk karakter. Andere geen idee.
Chopano had zijn eerste lichting op de hengstenkeuring dacht ik. Hij is er wel mooi ingegroeid onder het zadel.
MizzMontana schreef:Thanks Marijke.
Hoe gaat t met jouw Grand Slam?
Heb net kaarten gekocht voor de woensdag en donderdag in Den Bosch. Even weer wat live kijken, merk dat ik te weinig op pad ga de laatste tijd.