[FOTO] Fjorden in the picture!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

loesje4600

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:23

Bedankt allemaal!
Het is de zoon van mijn bijrijdpaard, die kon ik helaas niet kopen maar moeders had bedacht dat het een goed idee was haarzelf te clownen:) incl het eigenwijze karakter }:) ik heb alleen de bevalling van hem niet gezien maar vanaf z'n eerste pasjes was ik erbij :) het is een zoon van de hengst lasko van hestengaarde en de moeder is waliena onder de linde. Hij is van 5 juli en blijft als het goed is een witte *\%/*

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:27

Wat leuk! Wel goed dat je zegt "blijft als het goed is een witte" want weet waar je aan begint :+

Afbeelding

Afbeelding

Nee geintje, als ie wit is dan blijft hij wit :D

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:31

:') S.h.i.t wit :D

Gefeliciteerd!

Wat leuk van die WE clinics, lijkt me ook nog wel tof in de toekomst!

Voorlopig ben ik aan het klooien, de zadelpasser was geweest. Uitgekomen op een nieuwe Edix, liep ze echt fijn onder. Die gekocht en erop bij t volgende consult. Bokt ze me toch de stagiair eraf( ik had daarvoor gereden maar ik red het maar 5 minuten met mijn rug op t moment) .

Doet ze echt nooit! Nu mijn vaste bijrijder erop deze week, daar bokt ze niet bij, maar wel hupsen.

Doet ze allemaal echt nooit, wel fijn een paard wat zo duidelijk aangeeft dat het niet lekker zit :+ .

Maarja, nu beginnen we weer opnieuw.

We doen de 25e mee met de ABOP, gaan er nog meer?

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:15

Aaah wat leuk allemaal die verhalen! WE lijkt me ook ontzettend gaaf!

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:15

Oh balen zeg! Zadels zijn af en toe echt vervelend, hopelijk vindt je snel hét zadel!

Ik moet even kijken of Roos inmiddels kan springen nu we meer galopperen en ze sterker word :+ Als dat beter gaat dan willen we mikken op de laatste ABOP in november en anders is volgend jaar ook helemaal prima. Ben wel benieuwd!

Wonkeydonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:49

Ik vond de zoektocht ook echt saus voor Loki. Het echte beleren heb ik met een Harry's horse zadeltje gedaan en nu heb ik een tweedehands Childeric zadel, wat heel mooi past.
Als hij echt helemaal goed uitgezwaard is komt er tzt een maat zadel.

Leuk veulen, heel veel plezier met hem.

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:27

NorwayFjord schreef:
Wat leuk! Wel goed dat je zegt "blijft als het goed is een witte" want weet waar je aan begint :+

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Nee geintje, als ie wit is dan blijft hij wit :D

Haha ja ik weet het, moeders is ook wit :') en heeft graag d'r poep als kussen. Maar met een deken komen we een heel eind, hopelijk heeft zoonlief betere keuzes erin maar vrees het ergste... tja wie wat speciaals wil moet er wat voor over hebben zullen we maar zeggen :7 :')

Oeh WE lijkt me super leuk om te doen, ooit 1x een lesje gedaan dus wellicht in de toekomst nog een keer