Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gomir schreef:Op de foto's zat er veel ontsteking/vocht en het hoefbeen lijkt aangetast.
Plan is een hoefwandresectie en saneren/spoelen, daarna langdurig antibiotica, gips en in latere fase orthopedisch beslag ter ondersteuning tot de voet hersteld is. Grootste gevaar zit hem in de mogelijke aantasting van het hoefbeen, als dat erg uitgebreid is dan houdt het helaas op
Marijkeeee schreef:Jeetje Gomir schrik van je bericht over Jente! Je grote lieve vriendin! Hopelijk komt ze er goed bovenop. Veel sterkte !! Zal voor je duimen.
En tref je vast woensdagmiddag
Hier staan de startlijsten van exloo: https://result.scgvisual.com/show/138/schedule/
De 7 jarige rij ik alweer. Na nog 1 dag zielig en voorzichtig was ze weer op en top fit.
Mijn vader is vanmorgen wezen scannen met de draagmerrie hij vertrouwde het niet. Volgens hem is ze hengstig terwijl ik dat niet zo kon zien. Dus gezegd dan ga je zelf maar te scannen. Zo gezegd zo gedaan en vruchtje zit er nog in. Gelukkig!
Na deze week zal ik met de 4 jarige scannen of daar nog steeds wat in zit. Hopelijk in april 2024 en mei 2024 een veulen
Revali schreef:Gefeliciteerd Caro
Marijke: je 4 jarige sprong goed vond ik!!
Gomir haar 4 jarige ook nog gezien. Sprong ook lekker! Lekker paard ook
lexa schreef:Ik heb die van jou niet gezien Gomir. Fijn dat die zo stoer is , ze doen toch veel ervaring weer op.
Gelukkig lijkt het mee te vallen met Jente , afwachten hoe het geneest. En goede hoefsmid kan ook veel betekenen hier in.
Hier zit het ook iets wat tegen , morgen ga ik mijn 2 jarige hengst ophalen uit de opfok die heeft een rode bloedworm infectie die niet beter wordt …. Een skelet met een vel er over heen echt om te huilen!
Marijkeeee schreef:Lexa. Wat is er gebeurd? Niet goed met de 2 jarige???
Ik was de eerste na de sleeppauze vos merrie Pommerol de Muze x Etoulon