Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NorwayFjord schreef:Roos was vorig jaar kaal op de benen en stukje onder het zadel na, dat is nu weer het plan
[ Afbeelding ]
Kalea schreef:Ik wil inderdaad ook andere opties bekijken, ben daar niet bekend genoeg mee. Ernaast heb ik geen angst dus daar maar eerst mee aan de slag. Die van mij is ook echt braaf, daar zal het niet aan liggenHad gewoon sneller aan een koudbloed moeten beginnen
theadora99 schreef:Kalea schreef:Ik wil inderdaad ook andere opties bekijken, ben daar niet bekend genoeg mee. Ernaast heb ik geen angst dus daar maar eerst mee aan de slag. Die van mij is ook echt braaf, daar zal het niet aan liggenHad gewoon sneller aan een koudbloed moeten beginnen
Ik weet niet waar je woont maar anders ben je altijd een keer welkom om te komen kijken wat ik allemaal met die van mij doe haha.
Furst schreef:Bij mij helpt het dat ik een 15 jarige bijrijder heb die die dingen wel durft. Dus het is mijn motivatie een beetje, als zij durft, moet ik dat ook durven, haha.
Bijzonder hoor NorwayFjord! Je eigen fjordje inrijden als angstige ruiter zijnde. Mooi dat je haar ook zo vertrouwd, hihi.
Furst schreef:Jaa, dat snap ik ook wel ergens. Maar ik mis het rijden wel en ik wil het heel graag. Ik wil geen 4 paarden hebben om er gewoon naar te staren, daarvoor zijn ze te duur. Dan kan ik beter stokpaardjes kopen![]()
Isabel rijd dus wel met Sepp dan? Dat is ook wel tof om te horen!