Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Mrjeel schreef:de heren jury deden wel wat....
opstaan en met de staart tussen de pootjes wegrennen![]()
Nouja dat laatste niet letterlijk...maar ze leken wel bang dat hij bij hun de tafel op zou komen springen ofzo....
Pipo schreef:Mrjeel schreef:de heren jury deden wel wat....
opstaan en met de staart tussen de pootjes wegrennen![]()
Nouja dat laatste niet letterlijk...maar ze leken wel bang dat hij bij hun de tafel op zou komen springen ofzo....
Oh dus jij zou rustig blijven zitten als ie bovenop de tafel zou springen?
Mrjeel schreef:Hij maakte niet eens aanstalte om dat te doen.
Maar ipv datze rustig aan doen....vliegen ze onderhand overeind..lijkt me niet dat hij daar rustiger van word...![]()
gelukkig isdie nogal easy-minded en had et niet echt invloed
Pipo schreef:Ik heb de video een paar keer zitten bekijken, maar volgens mij zag ik alleen Hamoen opstaan en vervolgens de man naast zich, maar ze hebben amper 1 stap gezet en wegrennen zie ik echt niet hoor.
) moet nodig iets aan zn ogen cq beeldscherm cq verstand laten doen...
! wonderboy schreef:Yes!!! Tuschinksi x Gribaldi x Belisar x Amor door naar DenBosch
wonderboy schreef:Yes!!! Tuschinksi x Gribaldi x Belisar x Amor door naar DenBosch
).0ojannekeo0 schreef:Is de hengst van Santvoortje ook door? (Trento B x Jazz nr 678)
En kan iemand kijken wat voor afstamming de hengst heeft van de heen Klerks uit Helvoirt? Die moest gister.
Desire schreef:0ojannekeo0 schreef:Is de hengst van Santvoortje ook door? (Trento B x Jazz nr 678)
En kan iemand kijken wat voor afstamming de hengst heeft van de heen Klerks uit Helvoirt? Die moest gister.
241: Oklund x Libero H
fokfanaat schreef:708, 675, 651, 678, 718, 694, 699, 730, 663, 697, 702, 731, 719, 713, 732, 715, 723 door.
Alle Uphills!!