Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ullaatje schreef:Ja LETS dat vind ik ook,
En het meisje dat het voor mij gaat doen, heeft zomers meer tijd idd vanwege het langere licht, tegen de tijd dat de winter begint, zit er een knap stuur op en kan ik er ook mee aan de gang.
colette_007 schreef:Oke bedankt. Stamboekopname kunnen ze ook ster worden? En dan moeten ze voor het keur schap nog ibop lopen of hoe zat dat?
En hoe is het met ibop gelderse paarden moet dat in het tuig of mag je dress/spr kiezen?
StefenFrens schreef:Trouwens, de mijne is nu net zadelmak en gaan we in april rustig aan verder inrijden.
Gaat super en ze laat een prachtig gangwerk zien!
Zo kan ze voor de keuring ook al wat bespiering opbouwen.
Kaja schreef:Als ik je een tip mag geven zou ik niet meer rijden tot je naar de stamboekkeuring bent geweest.
Dat gaat je niet de 'gewenste' bespiering geven
Suzanne F. schreef:Kaja schreef:Als ik je een tip mag geven zou ik niet meer rijden tot je naar de stamboekkeuring bent geweest.
Dat gaat je niet de 'gewenste' bespiering geven
Daar kan je over discussieren. Tenzij correct gereden is er niet veel aan de hand naar mijn mening.
De reden is vaak de rug en de bespiering daarvan. Sommigen beweren dat deze minder vol wordt als je ermee gaat rijden.
StefenFrens schreef:Dus kan iem me helpen met een datum en info??
MariekeA schreef:StefenFrens schreef:Dus kan iem me helpen met een datum en info??
http://www.kwpn.nl/site/department_article/event/6