[FOTO] Fjorden in the picture!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MarjanB

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 11:32

Heel leuk Norwayfjord!
Vikawiek ze zullen ook eens niet lompig zijn _O-

xNinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 11:29

Wat een leuk topic dit! Wij zijn afgelopen zaterdag ook met de fjordjes bij het jubileum geweest.

Thieske mocht voor het eerst mee naar vreemd terrein en gedroeg zich voorbeeldig in de les bij Jolanda Adelaar! <3
Afbeelding
Afbeelding

En Skjelt mocht nog meelopen met het Deflié :)
Afbeelding

Het was een super leuke dag!

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 08:19

Oh wat leuk die foto’s van de jubileumdag! Zo jammer dat het voor ons te ver rijden is.

Furst, wij hebben een passend zadel gekocht voor Sepp zodra we erop gingen zitten. Ervoor met een oud zadel wel gelongeerd.

Ik heb na 4 lange jaren wachten eindelijk voor het eerst op Sepp gereden dit weekend! Bijna 20kg afgevallen en niet meer zwanger dus het mocht weer <3
Afbeelding

Gisteren heeft mijn dochter van 2 maande kennis gemaakt met Sepp en heeft mijn vrouw nog wat geoefend met de dubbele lijnen. Dat pakt hij ook heel goed op!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 08:49

Vikawiek wat fijn dat het goed gaat! En gelukkig niks overgehouden aan haar ongelukje met de hooizak

xNinja leuk dat jij je hier ook meldt, ik vind Skjelt zo ontzettend leuk <3 Mijn moeder en vriendin wilden Thieske wel in de vrachtwagen laden in plaats van Olaf :+

Isabel heerlijk dat je lekker aan de slag kan met Sepp <3

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 08:50

Wat een leuke foto’s van Sepp!

xNinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 10:51

NorwayFjord schreef:
Vikawiek wat fijn dat het goed gaat! En gelukkig niks overgehouden aan haar ongelukje met de hooizak

xNinja leuk dat jij je hier ook meldt, ik vind Skjelt zo ontzettend leuk <3 Mijn moeder en vriendin wilden Thieske wel in de vrachtwagen laden in plaats van Olaf :+

Haha wat leuk om te horen :) Gelukkig mocht Thieske met ons mee naar huis ;)

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 11:06

xNinja schreef:
NorwayFjord schreef:

Haha wat leuk om te horen :) Gelukkig mocht Thieske met ons mee naar huis ;)

Ik ben ook wel blij dat Olaf weer mee naar huis mocht met ons haha, ik kan hem niet missen <3

Mr_Mx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 13:00

Mijn bijrijder en ik waren als bezoeker op het jubileum.
Erg leuk, al die fjorden bij elkaar.

Ook in de stallen gekeken. En daar Roosje en Olaf ontmoet..., duurde even voor het kwartje viel; hé, die twee ken ik van bokt!

Maris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 23:01

xNinja schreef:
Wat een leuk topic dit! Wij zijn afgelopen zaterdag ook met de fjordjes bij het jubileum geweest.

Thieske mocht voor het eerst mee naar vreemd terrein en gedroeg zich voorbeeldig in de les bij Jolanda Adelaar! <3
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Wat leuk dat jullie Thieske hebben! Ik had eerst niet door dat zij het was, wat is ze knap geworden en idd braaf zeg, zeker voor haar leeftijd!

Maartje7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 23:34

Wat leuk Thieske! Ik heb van Marissa begrepen dat zij de volle zus is van onze Udsmor. Helaas hoorde wij achteraf dat jullie er waren, want anders hadden wij haar graag in het echt bewonderd :D

Udsie heeft meegedaan met de grondwerk clinic van Jolanda Adelaar. Ontzettend trots op hoe hij het heeft gedaan en een mooie ervaring voor hem op vreemd terrein <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tijdens het jubileum heeft Udsie kennis gemaakt met zijn halfbroer/oom Rixx. Ontzettend bijzonder om te zien hoe zij op elkaar reageerde, terwijl ze elkaar nog niet eerder ontmoet hebben <3
Afbeelding

Ook troffen wij daar NorwayFjord en Olaf (en uiteraard Roos)
Afbeelding

Wonkeydonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 08:09

Ooh mensen, wat een enorm leuke foto's en dan die kleine baby nu al op een Fjord <3
Ik kon helaas ook niet naar het Jubileum.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 09:28

Ook ik was zaterdag met Rixx in Dronten, voor mijn kleine puber een indrukwekkende dag maar hij heeft het goed gedaan.

Als eerste hadden we een les Horse Agility, erg leuk, hij durfde veel meer dan ik had verwacht!

We hebben Rixx gewogen en, in de middag hadden we les van Jolanda Adelaar. Nog nooit tussen de witte hekjes gereden, speakers en veel rondom de ring. Het was best even spannend, maar we hebben goed afgesloten.

Udsie ontmoet, Olaf, Roos, Thieske gezien en natuurlijke vele andere :D

Ik heb al diverse leuke foto's kregen, het was al met al een hele leuke dag! :-)

Afbeelding

Afbeelding

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 09:57

Wat super leuk deze foto's! Ik ben benieuwd naar het Jubileum van Belgie aankomend weekend.

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 11:52

Sjolvir schreef:
Zalmjjn Ventekleuter hier even voorstellen.
Uventin, geboren 13/06/2023 en 1.48 groot.
[ Afbeelding ]
Foto op de keuring in Heinikenszand.

Helaas overleed in januari mjin knabstrupper en plan was paarden aan hius, dus moest er niuew vriendje voor Heps komen....want paard alleenis geen optie.
Dus kwam Ventje begin februari en eind april zjin ze naar mjin huis verhuisd

Heps is maar 1.41, ik 1.86, zji was eigen fok, Ventje gekocht.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ze zjin goede vrienden v af het begin, Heps is chef

Volgens mij ken ik jou ven fjordenwereld kan dat? Je naam en paard komen me bekent voor

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 11:53

Wat een mooie fjorden komen hier voorbij!!

Sachertorte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 12:20

Sanano schreef:
Wat een mooie fjorden komen hier voorbij!!

Ja, ik dacht hetzelfde: hele knappe dieren. <3

Kalea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 12:25

Furst schreef:
Wat super leuk deze foto's! Ik ben benieuwd naar het Jubileum van Belgie aankomend weekend.

Waar is dat?

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 12:27

In Diksmuide geloof ik. Het hele weekend met zaterdagavond een barbecue :)

Kalea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 12:56

Gevonden, in de buurt van Diksmuide inderdaad.. dat is meer dan 2,5u enkel dus jammer genoeg wat ver om de sfeer op te gaan snuiven.. Zou het wel leuk vinden, nog nooit veel fjorden samen gezien :+

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 13:43

Voor ons is het ook zover rijden helaas.. maar wel eens leuk. Volgende keer zal pas over 25 jaar zijn

Kalea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 18:50

Dat is een goed punt.. Ik schat over 25 jaar geen paarden meer te hebben :D Tegen dan ben ik het waarschijnlijk beu en wil ik van pensioen genieten.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 18:59

Wat een onwijs leuke Fjorden en verhalen zo!

Feelsoproud

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 21:25

Jubileum in belgie is inderdaad ver, ook voor heel veel belgen, daar is behoorlijk wat over geklaagd...maar de geschikte locatie's liggen natuurlijk ook niet voor het oprapen.

Ik heb wat getwijfeld, maar ga uiteindelijk toch maar met beide merries, en blijf van zaterdag op zondag een nacht daar. Ik kan maar 2 paarden vervoeren, dus Batida gaat op hotel.
Zij was op de keuring in oostmalle 2 weken terug jeugdkampioen met 41 punten, dus had haar graag nationaal meegehad, maar ja, keuzes maken!

Afbeelding

Leuke foto's van het jubileum in nederland! Hadden jullie geen keuring daar? Of moet de nationale keuring in nederland nog komen?

xNinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 22:18

Maris_ schreef:
xNinja schreef:

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Wat leuk dat jullie Thieske hebben! Ik had eerst niet door dat zij het was, wat is ze knap geworden en idd braaf zeg, zeker voor haar leeftijd!

Ja Thieske wordt met de dag knapper :) en ze is ook echt heel lief en nergens van onder de indruk!

@maartje7 wat leuk! Wellicht de volgende keer of bij een centrale keuring :)

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-25 07:19

Mr_Mx schreef:
Mijn bijrijder en ik waren als bezoeker op het jubileum.
Erg leuk, al die fjorden bij elkaar.

Ook in de stallen gekeken. En daar Roosje en Olaf ontmoet..., duurde even voor het kwartje viel; hé, die twee ken ik van bokt!

Haha wat leuk! :D

Het was echt een hele leuke dag, ben nog steeds aan het nagenieten <3 Ook echt leuk om Uds te ontmoeten (we hebben Olaf en Uds ongeveer tegelijk gekocht en kenden elkaar alleen via internet) en Rixx te zien.

Helaas is er geen centrale keuring in Nederland dit jaar ivm het jubileum :)

Ben heel benieuwd naar de foto's van het Belgisch jubileum, meer dan 3 uur rijden is helaas echt te gek. Ik wens jullie wel alvast heel veel plezier!