Revali schreef:Ah wat K.. MM![]()
Ik scan de 2 merries beide nog op 16 dagen en dan gaan ze het land in. Dan kijk ik voor 1 oktober wel weer als ze drachtig zijn op 16 dagen![]()
De Eras geschoren
[ [url=m/K4hB1v.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi kapje erop

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bertje16 schreef:ik heb een vraag voor jullie: ik heb 3x gedekt en niet drachtig. Idee was hengst wisselen maar de dierenarts raadde aan eerst merrie te controleren. Logisch had ik eigenlijk eerder moeten doen. Merrie bleek bacterie te hebben. Nu uitgebreid behandeld en gspoeld. Ik wil nog 1x hengstig spuiten en insimineren. Zouden jullie nu wisselen of nog een x dezelfde hengst? sperma was aldoor goed onder de microscoop en de hengst bevrucht eigenlijk goed van horen zeggen (Colorit) Ik ben dus weer een enrome twijfel hierin. Graag hoor ik jullie ideen! Bedankt!
MizzMontana schreef:Dat komt vast goed! Je was er zelf al L mee gestart toch? Leuke veulens staan er bij jullie gepland voor volgend jaar. Ik zag op de veiling in de Wolden nog een heel goed Mindset veulen.
Marijke jammer dat het niet liep zoals je had gehoopt… goed dat je wel hebt doorgezet. Meters maken op dit niveau en dan groeien jullie er samen wel in.
Hier is de Carambole de laatste keer geïnsemineerd met Dourkhan. Als het niet pakt laat ik het hier bij.
Iorrr schreef:Ik zoek voor een goede kennis een ‘gewoon’ paard en die lijkt onvindbaar. Daarom ook hier even de vraag:
- braaf
- tot 16 jaar
- 1.65 tm 1.73
- geslacht onbelangrijk
- moet fatsoenlijk een L parcours kunnen springen (of potentie tot)
- budget tot 10.000 maar geheel naar kwaliteit paard
Leuk karakter is het belangrijkste. Paard krijgt Gouden huis en in principe een for ever home. Het meisje dat hem/haar gaat rijden heeft hartproblemen en daardoor minder kracht / conditie, maar kan echt lekker rijden. Echter eraf vallen is groot risico door bloed verdunners enzo. Daarom geen projectjes ofzo. Maar een B paard die wel meer zou kunnen maar ik welke reden ook dit niet gedaan heeft is ook goed…