Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lexa schreef:Geen Doc bij de dressuur veulens , die zitten kwpn de rest zit bij Zangersheide en BWP.
Zijn er hier ook die succes hebben in de veulenhengstigheid? Had mij even ingelezen op internet maar daar adviseren ze dat het alleen bij jonge merrie’s succesvol is en raden het af om bij oudere merrie’s niet te proberen.

as maandag de andere scannen.heb inmiddels wel een hard hoofd in

heb ik nog geen kleinen van gespot en die van mij is misschien wel de uitzondering met haar 180m.
zodra het goed en wel de grens heeft gepasseerd mogen we haar ophalen. De 4 jarige moeten we nog een keer laten scannen of ze nog drachtig is. Gevalletje trekauto overleden en te volle agenda. Maar inmiddels nieuwe trekauto dus zal binnenkort daarheen met haar. Denk dat ze nog wel drachtig is omdat ze wel erg hengstig was voor de dracht. Stel ze is leeg dan gaan we niet nog een poging doen. Wil eigenlijk niet meer een veulen in juli. Zoals het nu lijkt doen we de Arezzo volgend jaar weer bij Elvis. Vind dit wel een geslaagd veulen maar is ons nu te laat om haar nu weer bij de hengst te doen. 
caro29 schreef:@ gomir lijkt mij ook lastig. Dan moet je een hh in de buurt hebben waar je hem paar dagen kan laten om te springen en dan weer ophalen.