Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kathleen_vW schreef:Wat grappig. Ik zie in je profiel dat je ook een keer Desperado in combinatie met Florencio gebruikt hebt. Daar heb ik een jaarling van staan
Kathleen_vW schreef:Dat zijn er weer flink wat, Vulina. En nee, helaas geen draagmerrie over.
Wij zijn vrijdag met Deja (Diwanda, Florencio x elite sport d-oc v. Flemmingh x ster preferent prestatie v. Ferro) naar de CK geweest en ze is Elite verklaard! Echt heel blij mee. Ze is vanochtend drachtig gescand van Livius, dus we hebben een Livius x Florencio in de maak.
[ [url=m/kjsGKU.jpg]Afbeelding[/url] ]
tjakka123 schreef:Wat jammer van de merries die het niet gelukt zijn...
Komt het door het weer of andere invloeden? Of 'gewoon' gewoon niet?
Houden jullie veulens zich goed met de warmte deze week?
Diortje_vds schreef:tjakka123 schreef:Wat jammer van de merries die het niet gelukt zijn...
Komt het door het weer of andere invloeden? Of 'gewoon' gewoon niet?
Houden jullie veulens zich goed met de warmte deze week?
Mijn merrie met veulen staan op een weide met schuilhok (afdak en 3 wanden) , de bomen aan 1 kant staan helaas niet zo ideaal, enkel 's avonds valt er dan schaduw, overdag staan ze bijna de hele dag onder hun afdak, ook vanwege de vele vliegen momenteel. Ik voorzie wat hooi in het hokje zodat ze zich toch wat kunnen bezighouden overdag, in de ochtend geef ik wat wortels en 's avonds beetje slobber met wat electrolyten. Gisteren is het al opgelopen tot 36° graden, vandaag tot 38-39![]()
Gisterenavond was de kleine wel vrolijk en speels dus dat was een opluchting!
Heeft me toch al genoeg stress gegeven, en erna komt de volgende stress, als de warmte-onweders gaan losbarsten, de mama is daar wel gevoelig aan...
Hopelijk blijft het bij deze enkele dagen....