Daily Diamond nakomelingen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kiko

Re: Daily Diamond nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-25 19:37

Goed bezig Magootie! Gefeliciteerd!!
Ik vind Parker echt geweldig.. hopelijk wordt mijn Cover ook zo.. en hij is inderdaad geen baby meer :-)

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-25 10:10

magootie schreef:
xmichxrocky schreef:
Weet iemand hier een goede en betrouwbare zadelmakmaker? Ik durf het niet aan met mijn DD maar ik kan me ook niet veroorloven om er een godsvermogen tegenaan te gooien.
Ik dacht misschien heeft iemand hier nog ideeën. Hij is mega braaf alleen wat angstig.

Waar zit jij? Ik weet wel wat mensen en doe het zelf ook (alleen als ik alles zelf op mijn manier kan doen) maar weet niet in welke regio je zit?
Waarom durf je het zelf niet aan?

Regio Didam/achterhoek.
Hij is vlug, snel, niet gemeen maar hij is angstig. Longeren gaat linksom bijvoorbeeld top maar rechtsom kan hij niet normaal van mij aflopen, dan gaat hij tegen de druk in en “springt” omhoog.
Hij is echt mega goed, maar hij word aankomend jaar 5 en wil er nu toch wel eens op haha
Ohja en 2 jonge kinderen en toch wel afhankelijk van het “heel” blijven van mijn lijf whaha

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-25 10:18

Gefeliciteerd Margot! Heel benieuwd wat 2026 julie gaat brengen!
En wat een grote idd Kiko, en knap. Jij nog lekker aan het genieten van je paarden?

Mijn zadelmaker komt uit t westen, dus daar heb je dan denk ik niks aan. Lastig dat ie zo schieterig is. Is ie helemaal nog niet gereden? Snap dat je met 2 kids wel iets voorzichtig bent.

Wij trainen heel fijn thuis, volgend jaar beginnen met een rondje oefendressuur en daarna weer verder plannen. Ze doet t wel echt fijn en wordt handiger in dr lijf, sinds kerst snapt ze om de 2, dus ik ben helemaal blij met dr :D ze moet vooral nog sterker worden en pirouettes makkelijker, dan kunnen we aan zzz gaan denken

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-25 10:48

Noukie schreef:
Mijn zadelmaker komt uit t westen, dus daar heb je dan denk ik niks aan. Lastig dat ie zo schieterig is. Is ie helemaal nog niet gereden? Snap dat je met 2 kids wel iets voorzichtig bent.

Nee er is nog nooit opgezeten, zadel etc kent ie allemaal al wel. Singel enzo geeft ie niks om. Alleen dat longeren blijft een dingetje.

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-25 11:42

Noukie Jaa die gaat een grote knappe jongen worden!
Ondanks dat mijn lijf niet meewerkt geniet ik volop van de paarden.. al zou ik het nog leuker vinden als mijn DD merrie weer gereden zou worden maar vind maar iemand die met een zachte hand rijdt. De osteopaat is net weer geweest en dan loopt ze weer heerlijk! Dan vind ik het best zonde dat ze stilstaat.

Ben stiekem wel een beetje jaloers op jullie dat jullie allemaal zo lekker kunnen rijden..

Xmichxrocky ik snap dat je voorzichtig bent. Heb je de osteopaat al eens erbij gehad om te kijken of er niet iets dwars zit? Ik doe altijd elke 3-4 maanden preventief behandelen zodat alles weer lekker los zit.

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 20:39

Er was er eentje heel erg blij dat de deken even af was en dat ik lekker overal kon kriebelen.. ze parkeerde gewoon in zo van kontkriebelen jij :-)

https://youtube.com/shorts/Mdt9A0sqQRg? ... 67XP9ctmmC

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het levert mooie plaatjes op maar ben die sneeuw wel weer zat. Op sommige plekken in de tuin ligt gewoon 20cm