Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoeska27 schreef:R12312 schreef:Vind je het gek? Dier wordt iedere keer als ie bang is nog eens in zn bek gerukt! Als je bang bent voor dit soort paarden, stap er dan niet op.
Wat ik al eerder zei, ze reed vroeger super. Maar nu is het drama en ellende. Dit is echt de rubriek van het betere hang en pluk werk. Vreselijk om naar te kijken en het maakt de dressuursport kapot.
Ik heb zeer veel respect voor haar, het is gewoon een eersteklas etterbak. Niet voor niets dat anderen daar huilend af zijn gekomen en verder niemand zich eraan wil wagen. Dier is echt absoluut niet bang maar gewoon hondsbrutaal.
Coloured schreef:yvonnepuntnl schreef:Die hengsten krijgen ook heel wat te verduren. Gisteren was de prijsuitreiking in het L ook veel te dol qua muziek, herrie en applaus. En reken maar dat ze dat niet meer vergeten!
Is dan gelijk een mooie stressbestendigheidstest. Ook niet onbelangrijk.
yvonnepuntnl schreef:Zo werkt dat niet! Veel paarden gaan zich daar steeds meer over opwinden en lopen er een trauma op. Zelfs Toto jr was erg geïrriteerd en lastig.
Coloured schreef:yvonnepuntnl schreef:Zo werkt dat niet! Veel paarden gaan zich daar steeds meer over opwinden en lopen er een trauma op. Zelfs Toto jr was erg geïrriteerd en lastig.
Als het niet zo werkt, dan zou er iets aan het hele systeem moeten veranderen. Er zijn zat paarden die er geen last van hebben. Zegt mij als fokker dus zeker wel wat over de stressbestendigheid.