Heeft weinig zin om nu in discussie te gaan over een merriekeuring ben ik bang.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
colette_007 schreef:Weet iemand toevallig wanneer gelderse merrie keuring is? (brabant/limburg/gelderland)?
Frenka schreef:Ellis; Of ze een Scandic onderstel heeft kan ik niet zeggen, vind haar niet heel kortbenig ogen op de foto.
Hals/schoft/rug overgang is wat minder mooi en op de foto staat ze wat onderstandig. Dat laatste kan dus een moment opname zijn. Lijkt ook wat strakker in de lendenen. Nek oogt een tikkie zwaar.
Je twijfelt nog om naar de keuring te gaan?
Ik vind het een aansprekende merrie en met wat training en wat minder haarworden de 'looks' alleen maar beter
edit: het is toch een E-tje?
essiesilly schreef:@ ellis, ik kan me er wel in vinden dat ze wat kortbenig is.
vind haar wel lengte in het lijf hebben, ik hou wel van dat wat ronder geribt![]()
is wat kort in de hals en zwaar in nek kaak en iets wat stijle schouder
denk idd dat je daar een heel leuk sportpaard aan heb(van mij hoeven ze niet allemaal dat hoogbenige lang dunne keurings model te hebben
)
elllis schreef:essiesilly schreef:@ ellis, ik kan me er wel in vinden dat ze wat kortbenig is.
vind haar wel lengte in het lijf hebben, ik hou wel van dat wat ronder geribt![]()
is wat kort in de hals en zwaar in nek kaak en iets wat stijle schouder
denk idd dat je daar een heel leuk sportpaard aan heb(van mij hoeven ze niet allemaal dat hoogbenige lang dunne keurings model te hebben
)
Precies zo zie ik haar ooken in de rest kan ik me ook vinden
![]()
elllis schreef:Filmpje is prive .. dus ik kan niets zien ...