Ik ben een beetje sceptisch Elk jaar roept de [naam] man zoiets Zou het voor mijn merrie wel leuk vinden als de vader nog grand prix wordt Die verwachting had ik destijds wel
snissje
Geplaatst: 26-12-17 15:39
Hoe gaat het met alle BB’tjes? Ik heb besloten die van mij toch te houden en verder op te leiden. Het blijft toch iets speciaals je eigen fokproduct rijden hihi.
En het blijkt dat ze nog best wat talent heeft ook wat het alleen maar leuker maakt. Ze is in een korte tijd echt enorm veranderd. En ik blijf zeggen wat een heerlijk karakter hebben ze!!
Anoniem
Geplaatst: 26-12-17 15:54
Leuk paard
Mijn BB is 4,5 jaar en na het spenen van haar eerste veulen net zadelmak gemaakt. Dat was niet opstappen en wegrijden . Brutale sik is het en soms een beetje lomp. Ze zeiden bij trainingstal al typische Painted Black, dat herken ik ook niet uit de merrielijn. Maar inmiddels is ze gewoon braaf en kwaliteit lijkt goed. Over een paar weken ergens een Ibop of verkorte merrietest ofzo plannen
Leuk! Ja dat lompe herken ik ook wel. Brutaal niet echt die van mij is meer onderdanig.
Anoniem
Geplaatst: 26-12-17 16:31
Haar moeder en oma zijn ook wel dapper in de zin van makkelijk van huis gaan alleen en nergens bang van, maar nooit op een manier dat ze het tegen je gebruiken. Ik denk achteraf dat het voor mijn BB beter was geweest om gelijk als 3 jarige zadelmak gemaakt te worden voor ze allerlei volwassen ideeën kreeg Maar het gaat nu beter dus komt vast goed
Hier gaat het ook goed. BB staat hier nu 8 mnd en is 6 jr. Goed karakter maar wel een pittige hoor (Ferro aan beide kanten op het papier). Eentje die nogal begint te bokken (mn tijdens schrikken of galopperen). Verder wel een paard voor de toekomst.
Hartje
Geplaatst: 04-10-19 23:32
Yeah van de week BB op de social media van Anky. Leuk om hem weer eens in actie te zien. Wat vinden jullie van hem en hoe gaat het jullie BB-tjes?
Het is doodzonde dat hij niet grand prix gestart is Hij fokt goed maar ben bang voor het net niet gevoel Misschien ga ik hem wel gebruiken omdat het de eerste keer zo goed uitgepakt is