Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicky1963 schreef:Ik mag gewoon bij het veulen zitten en hem aaien etc.
Ze heeft zojuist een poosje aan hem zitten snuffelen, maar inmiddels is stro weer interessanter.
Suzanne F. schreef:Nicky1963 schreef:Ik mag gewoon bij het veulen zitten en hem aaien etc.
Ze heeft zojuist een poosje aan hem zitten snuffelen, maar inmiddels is stro weer interessanter.
Dan heb ik het idee dat ze er al klaar mee is. Soms kunnen merries heel lelijk doen en zelfs aanvallen als je het dode veulen wilt weghalen. Of ze gaan het begraven onder het stro.
Maar dat verschilt heel erg. Klinkt alsof jouw merrie er vrij nuchter in staat.
MariekeS_ schreef:Heel veel sterkte Nicky1963, slopende tijd, ik heb wel her en der wat van je posts gelezen.
Kan het zijn dat de merrie het al 'wist'? En ze daarom zo weinig interesse toont nu?
supertammy schreef:Heel veel sterkte Nicky1963.![]()
Wij hebben een ooit een veulen gehad met een gebroken kogel. Hij heeft hier een week of 2/3 mee rond gelopen. De merrie wist al dat het niet goed zat. Bij het inslapen keek ze er al niet meer naar om.
Ik hoop dat jouw merrie er ook zo makkelijk mee om gaat!
Nicky1963 schreef:Dankjulliewel.
Senna is vandaag gecremeerd, morgen gaan we de urn ophalen.
Met de merrie gaat het goed, zij staat sinds vanmiddag weer in haar eigen box en is rustig, eet en loopt af en toe een rondje en hangt wat over de boxdeur de stalgang in te kijken of ze kijkt wat uit het raam, heel relaxed. De uier is bomvol en warm, maar ze is er niet pijnlijk op en ze oogt gezond.
Hopelijk blijft ze zo.
Nogmaals bedankt voor jullie medeleven, het steunt me enorm
Nicky1963 schreef:Dankjulliewel.
Senna is vandaag gecremeerd, morgen gaan we de urn ophalen.
Met de merrie gaat het goed, zij staat sinds vanmiddag weer in haar eigen box en is rustig, eet en loopt af en toe een rondje en hangt wat over de boxdeur de stalgang in te kijken of ze kijkt wat uit het raam, heel relaxed. De uier is bomvol en warm, maar ze is er niet pijnlijk op en ze oogt gezond.
Hopelijk blijft ze zo.
Nogmaals bedankt voor jullie medeleven, het steunt me enorm