Eilander wat fijn dat Helena weer thuis is!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oehlala schreef:Fijn dat Helena weer fit is!
Hebben er hier mensen ervaring met sperma uit Frankrijk bestellen?
Probeer al een week of 3 contact te krijgen, maar het wil maar niet lukken.
lexa schreef:Oehlala schreef:Fijn dat Helena weer fit is!
Hebben er hier mensen ervaring met sperma uit Frankrijk bestellen?
Probeer al een week of 3 contact te krijgen, maar het wil maar niet lukken.
Ik heb vorig jaar besteld vanuit Frankrijk , ligt er aan waar je besteld.
Je kunt het beste altijd in het Frans mailen want sommigen spreken geen Engels en krijg je idd geen antwoord.
MizzMontana schreef:Wat een leukerd Revali![]()
Spannend Caro!
Lexa ik heb ook een jaar of twee geleden (in het Engels) info van een Frans dekstation opgevraagd en nooit antwoord gekregen, voor mij een reden om verder te kijken. Is er een hengst die je heel graag wilt gebruiken?
Iorrr schreef:Spannend MM
Wij hebben gister de Goodtimes weggebracht om te insimineren met Dominator. De Baloubet is helaas niet drachtig, op naar de volgende ronde!
Ben even kritisch bij de aangekochte mylord Carthago geweest (nu 1)… ik denk dat die pony blijft. Duur geintje danGelukkig is ze heel lief, dus wellicht straks een bloedmooie pony voor dochterlief… Onze Agenix is wel 25 cm groter en maar 3 maand ouder…
MizzMontana schreef:Wat een leukerd Revali![]()
Spannend Caro!
Lexa ik heb ook een jaar of twee geleden (in het Engels) info van een Frans dekstation opgevraagd en nooit antwoord gekregen, voor mij een reden om verder te kijken. Is er een hengst die je heel graag wilt gebruiken?
Oehlala schreef:MizzMontana schreef:Wat een leukerd Revali![]()
Spannend Caro!
Denk dat je mij bedoelde? Heb er idd ook een mail heen gestuurd in het Engels, kan wel een beetje Frans maar ben bang dat het aan de telefoon helemaal verzandt.
En ik wil gewoon de hengst die zij hebben
Tara_13 schreef:Wat een leuk topic om tegen te komen. Ik heb me altijd erg geïnteresseerd in de springpaardenfokkerij.
Ik heb een zelfgefokte merrie van Tangelo vd Zuuthoeve x Burggraaf.
Ik ben me aan het oriënteren om haar te gaan dekken. Willen jullie mee denken over een eventuele geschikte hengst?
De merrie is wat aan de kleine kant (1.64) dus zou graag wat maat toe willen voegen, verder mag er wat souplesse en snelheid in.
Het liefst zou ik een vos hengst uitzoeken vanwege de kleurkansen, maar wel een goed passende (gelukkig zijn die er wel genoeg te vinden).
Ik zat zelf te denken aan Arezzo VDL of Inaico (maar ik las hier dat die niet veel maat toevoegt).
Hoor graag jullie suggesties!
[ [url=m/Vch4Zb.jpg]Afbeelding[/url] ]
misssixty schreef:Mijn Stakkato Gold is maandag en woensdag geïnsemineerd met de jonge hengst Simply de Regor. Over 2 week weer scannen of ze drachtig is. Mijn eerste keer een veulentje fokken, dus wel heel nieuwsgierig nu of het gelukt is![]()
Spannend Iror of het lukt met Dominator!
Hoe is het met de merries en veulens die in de kliniek stonden vorige week?