zeanine schreef:Woensdag beoordeling spring- en dressuurhengsten. 13-11-2007
(
Woensdag 13-11? Er zit ook iemand te slapen bij het KWPN

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
zeanine schreef:Woensdag beoordeling spring- en dressuurhengsten. 13-11-2007
(
wonderland schreef:zeanine schreef:Woensdag beoordeling spring- en dressuurhengsten. 13-11-2007
(
Woensdag 13-11? Er zit ook iemand te slapen bij het KWPN.....
zeanine schreef:Sjoert schreef:Wat maakt de naam toch uit.
Bovenstaande is beter dan Zjjeeeeesus
Zoveel maakt de naam mij niet uit, maar zjengis kahn vind ik niet geweldig klinken
wonderboy schreef:Zo romantic is mooi he.. haha lang over gedaan maar uiteindelijk toch een mooie naam
sprakeloos schreef:wonderboy schreef:Zo romantic is mooi he.. haha lang over gedaan maar uiteindelijk toch een mooie naam
is voor Huug de Koning Zuidwesterwind niet iets...of gezien het weer van afgelopen weekend, Zuidwesterstorm!
Sammie schreef:De rubiquil is opgehaald door de eigenaar.
haan schreef:Ik denk misshis en misterA vast wel, voor de rest weet ik het niet. Ik hoop wel dat er vanmiddag een verslagje op bokt staat
misterA schreef:haan schreef:Ik denk misshis en misterA vast wel, voor de rest weet ik het niet. Ik hoop wel dat er vanmiddag een verslagje op bokt staat
Jullie zullen het dit maal zonder mijn ,zeer deskundige![]()
![]()
verslag moeten doen.
Ga naar Wamel met paard voor de ibop![]()
![]()
misterA schreef:haan schreef:Ik denk misshis en misterA vast wel, voor de rest weet ik het niet. Ik hoop wel dat er vanmiddag een verslagje op bokt staat
Jullie zullen het dit maal zonder mijn ,zeer deskundige![]()
![]()
verslag moeten doen.
Ga naar Wamel met paard voor de ibop![]()
![]()
MissHIS schreef:Ik ben inderdaad vanochtend geweest maar heb nog even geen tijd voor verslag!