Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cioccolato schreef:Ik ben echt gek van Justice, het is dat ik nu al een andere hengst had gekozen maar had bijna terug gedekt met hem.
Laurentii schreef:@ Umeo: ik vind dat Pegase zeker bloed toevoegt, heel veel bloedgemaakte veulens al van hem gezien.
@ Laurie: jammer! Chacfly is ook zeker een goede keuze als je bij Chacco Blue bloed wilt blijven.
Umeo schreef:Gefeliciteerd met de dracht dames!
Diarado stond ook op mijn lijstje maar is omwille van de voorwaarden ook geschrapt. Ik vind het niet erg om iets meer te betalen voor sperma maar dan vind ik goede condities wel wenselijkmijn merrie is ook niet de gemakkelijkste dus daar moet ik ook wel rekening mee houden.
Denken jullie dat Pegase bloed toevoegt?
Carri schreef:Umeo schreef:Gefeliciteerd met de dracht dames!
Diarado stond ook op mijn lijstje maar is omwille van de voorwaarden ook geschrapt. Ik vind het niet erg om iets meer te betalen voor sperma maar dan vind ik goede condities wel wenselijkmijn merrie is ook niet de gemakkelijkste dus daar moet ik ook wel rekening mee houden.
Denken jullie dat Pegase bloed toevoegt?
Wij hebben een mooi groot correct veulen van Pegase......uit een merrie die zelf veel bloed heeft. Bij onze merrie heeft hij zeker geen bloed toegevoegd, maar dat was ook niet de bedoeling