Dankje. Ben jij nog wezen kijken? Ik vond het een toplocatie.
Helaas lukte het met mijn werk niet. Begreep wel dat de drie jarige merrie met de hoge punten extreem goed voor elkaar was en al een heel paard iig niks puppy aan.
xx_Irisje
Geplaatst: 20-11-17 14:30
Er waren een 3 en 4 jarige met 80 punten, hogere uitschieters waren er volgens mij niet. Die 3 jarige was idd al een heel af paard.
Hallo allemaal, dit is toch een topic van 2017 neem ik aan ..?Of loopt het door? Ik zie iig geen nieuwe topic van merries die in 2018 naar de stb keuring gaan en twijfel of ik een nieuw topic zal aan maken ?
Hallo allemaal, dit is toch een topic van 2017 neem ik aan ..?Of loopt het door? Ik zie iig geen nieuwe topic van merries die in 2018 naar de stb keuring gaan en twijfel of ik een nieuw topic zal aan maken ?
Hier gaan we de 3-jarige Governor straks beginnen met trainen voor de keuring. Benieuwd hoe ze het gaat oppakken. Ik ben zelf in ieder geval al begonnen met mijn eigen training.
Ik wil ook graag met mijn merrie naar de CK, die is nu 5 en heeft dan een veulen aan de voet. Ze is al wel ster met toen uit een uitnodiging voor de CK. Als het veulen goed is hoop ik dat ze (voorlopig) keur kan worden, en dan daarna via de IBOP nog elite (?).
Moet me nog wel in gaan lezen want heb er totaal geen ervaring mee. Merrie is nu 10x onder het zadel geweest en wel bekend met de longe, dus probeer haar wel fit te houden iig.
Wat voor merrie is het Pantykous? En drachtig van?
KahluaB
Geplaatst: 09-01-18 13:05
Sue_ schreef:
Wat heb je ervoor Kahlua?
Kahlua ! Ze is een afstammeling van Feel Good. Ik heb haar zelf gefokt uit mijn zelfgefokte Elite merrie van Jetset D X ster sport dr v Record ( als veulen gekocht.) Ik ga haar niet zelf klaar maken.
Als veulen.
Foto van afgelop zaterdag .
Ze is van 20 april 2015 en meet al 1.70m !
Laatst bijgewerkt door KahluaB op 09-01-18 13:25, in het totaal 2 keer bewerkt
Leuk paard! Mooi groot ook al! Onze meet dat denk ik ook al wel haha. Voor dressuur niet erg toch .
Wie gaat haar klaarmaken?
Ik vind het wel weer leuk om naar een keuring toe te werken! Twee jaar terug hadden we een springdame en nu voor dressuur.
lisch
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-18 13:12
ziet er knap uit!!
jawaika wil ik graag nog een keer een ibob.. maar wanneer nog geen idd! ze is nu hoog drachtig en na veulen wil ik er zelf weer mee rijden! en een startkaart aanvragen. even zien hoe het loopt straks!
Leuk vooruitzicht! Knappe dame! Duurt niet lang meer!
Pantykous
Geplaatst: 09-01-18 13:19
Ik ben altijd fan van Jawaika, zoveel uitstraling!
Groot zat Kaluah, mooi paard ook.
Dit is Imkebellie:
IMKEBELLIE W STER, PROK 18-04-2013 , BRUIN V. NUMERO UNO PREF V. LIBERO H PREF M. PIABELLIE W RP STB KEUR, SPORT-(SPR) V. LUX M. ISABELLIE RP STB KEUR, PREF, PREST MV. AMETHIST -- JOOST PREF
Ze is 13 april uitgerekend van Vagabond de la Pomme.
Ook een hele aansprekende merrie! Mooi bloed ook! Zou wel even kijken hoe ze zich houdt met een veulen aan de voet. Anders wellicht de CK uitstellen. Ook zonde als ze zich net niet laat zien daar.