Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StinoT schreef:R12312 schreef:Snap ik wel, vos en dramatisch voorgesteld is geen dekkingen
Dit jaar 6 merries op de keuring: 4 ster 2 elite, 3 hengsten aangeboden en 2 naar de 2e bezichtigingen. Dat moeten fokkers toch ook zien? En ze kunnen ook nog eens goed stappen
GJ9 schreef:Nou das toch frappant. Dorado is al jaren beschikbaar, met zijn goedkeuring heeft iedereen kunnen zien wat een goede hengst het is (was hij niet een van de besten van zijn jaargang?) En nu, ondanks het commentaar op de manier van voorstellen, wordt ineens zijn kwaliteit herkent en willen mensen hem gaan gebruiken?
Ik ben al jaren fan van deze hengst, maar denk dat idd vanwege zijn kleur de dekkingen die hij had moeten krijgen naar zijn zwarte stalgenoot zijn gegaan (met veel minder achterbeen). Vorig jaar wilde ik met Dorado dekken, toen ben ik hem nog wezen bekijken op stal bij Ad, maar toen besloot hij hem niet in de dekdienst te doen, voor die 6 dekkingen kon hij hem niet aan de gang houden, dan beter op de sport richten.
Hopelijk gaat hij alsnog zijn verdiende kansen krijgen in de fokkerij, ik vind het nog steeds een erg goed paard! Hij is wel hard gegaan in zijn training, ik vraag me wel af of hij dat allemaal kan bolwerken in dat koppie..