Kimm succes morgen en Sarabande succes overmorgen. Ik ben eergisteren naar de stamboekopname in Boijl geweest en de kwaliteit van de paarden viel mij niet mee. Bij de dressuurpaarden zag ik nog wel kwaliteit. Bij de springers niet veel. Heb wel jaren gezien die beter waren. Het halfzusje( johnson x nero] van mijn merrie( nu 2 jaar) is ster geworden. Beide gefokt door mijn zus. Een merrie met een goede voorhand met een mooi hoofd en een fijn oog erin. Mooie schoft en een goed fundament. Drie goede basis gangen, wel wat strak in de lendenen.
gefeliciteerd iedereen met de mooie resultaten! Iedereen die morgen moet: SUCCES!
Die van ons staat nog met een iets dik been, zit nog wat gestolt bloed achter. Gisteren helemaal na laten kijken door de DA. Ze loopt niet kreupel en staat ook weer gewoon in training. Wij nemen wel de DA verklaring mee volgende week op de keuring, mochten ze er een opmerking over maken.
Ach dat weet je als je meedoet, het kan alle kanten op. Ik vind dat ik een hele mooie merrie op stal heb met een schitterend front, best beenwerk en goede voeten en fijne bewegingen Ik ben er blij mee