Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SteffieA schreef:O ja en Jelle ook nog VAN HARTE GEFELICITEERD he.
En ik hem iemand voorbij zien komen waarvan mama preferent geworden was geloof ik??? in ieder geval ook gefeliciteerd.
En JW ik vind het doodzonde, zo'n knap paardje.
Tis gewoon @#$%&^
liliputter schreef:Ongeveer hetzelfde resultaat als gisteren dus. Je kon gisteren al merken dat ze strenger waren, zetten ze dus blijkbaar voort!
liliputter schreef:Denk dat wij best voorzitter kunnen worden van het kwpnBen benieuwd! Hou ons op de hoogte!
P_Tries schreef:Ik als "leek" kwa hengstenkeuringen/alle keuringen.. heeft een vraagje.
Tijden de bezichtiging op het straatje waren er 6 mensen aanwezig om te kijken/keuren /beoordelen etc.
Wat deden de dame en heer aan de zijkant van het straatje? Beoordelen zij hetzelfde als de 4 heren die aan kop staan? Of beoordelen zij iets anders specifiek van het paard?
0ojannekeo0 schreef:P_Tries schreef:Ik als "leek" kwa hengstenkeuringen/alle keuringen.. heeft een vraagje.
Tijden de bezichtiging op het straatje waren er 6 mensen aanwezig om te kijken/keuren /beoordelen etc.
Wat deden de dame en heer aan de zijkant van het straatje? Beoordelen zij hetzelfde als de 4 heren die aan kop staan? Of beoordelen zij iets anders specifiek van het paard?
Ik denk dat dat een aspirant is geweest? Ik heb ze ook gezien maar niet geinformeerd of gehoord wat ze precies deden, maar vermoed dus aspirant jury.
Pipo schreef:Hahahah CGJ krijgt het toch weer voor elkaar dat ik moet lachen
Suzanne F. schreef:Pipo schreef:Hahahah CGJ krijgt het toch weer voor elkaar dat ik moet lachen
Hihi ja, heb hem gemist een poosje...
Kajanus schreef:Zal wel een dikke ban gehad hebben
liliputter schreef:Vrouwelijk maar het team helemaal ijzer sterk! haha