Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eilander schreef:Momenteel zijn we wat aan het klooien.
Helena de moeder van dit veulen had gister koliek. Het verse voorjaarsgras was té lekker en té pittig. Veearts er 2x bij gehad met pijnstilling en spierverslappers.
Vandaag strafkamp in de paddock met hooi. Ze is nog steeds niet helemaal lekker. Hopelijk knapt ze gauw op.
gomir schreef:Veulentje is goed door de nacht gekomen en de boel lijkt op gang te komen. Nog even aanzien hoe het vandaag gaat en dan kijken ze morgen wanneer hij evt naar huis kan.
Ik heb het nog nooit eerder nodig gehad om te klysmeren. En bij deze hielp dat dus ook niet genoeg.
Hoe gaat het met Helena Eilander?
eilander schreef:Wij zitten nu op de boot met merrie en veulen op weg naar de kliniek in Wolvega. Merrie loopt steeds verder achteruit. Koliek is uitgesloten. We hebben vanmorgen gescand en ook daar is niks op te zien. Hartslag en ademhaling normaal. Slijmvliezen ook goed. We hebben geen idee.
Zit nu op hete kolen want ze staat maar te stampen in de trailer. Ik hoop zo dat ze op de been blijft. Nog n uur varen en n uur autorijden….
Marijkeeee schreef:OMG wat heb jij een pech!!![]()
gelukkig lijkt het de goede kant op te gaan!! en begrijpelijk dat je zoiets hebt van ga ik nog wel fokken met zo'n start van dit seizoen! Weet helemaal hoe dat voelt.. de hel van fokken. maar als het vervolgens mooi gaat vergeet je het weer!