Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Toto Wimphof vrij spectaculair voor maar vind hem een beetje in drie stukken lopen, achter komt niet zo fijn mee. Wat sowieso een punt van aandacht is in deze lichting, vind ze alle vier achter niet zo geweldig. Maar gelukkig hebben ze andere kwaliteiten, ben benieuwd hoe ze zich gaan ontwikkelen verder.
misterA schreef:Extreme, eindelijk weer een hengst waar toekomst in zit. Zeer veel kwaliteit, zeer veel souplesse, goed ontwikkeld, en héél belangrijk een echt toptop karakter. Veel en veel beter dan de in eerdere jaren bewierookte 90érs.
En O'Toto ook een gaaf paard. Hij loopt in driee"n ? dat zal wel, maar heel veel lengte in het lichaam, dat werkt misschien wat verwarrend dan. Hij is net 3 geworden. Heeft veel kwaliteit in beweging, zou misschien iets meer bergop moeten bewegen maar ook dat is een kwestie van tijd. Ook een top karakter. Zijn we niet erg gewend van de vaak te scherpe Toto's.
De Secret ook een heel fijn en bewerkbaar paard, had voor de galop nog wel wat meer verdiend. Wel wat ponyachtig in beweging maar wat een houding.
Uiteraard afwachten hoe ze gaan fokken.,
s0173957 schreef:Elisa2 schreef:Toto Wimphof vrij spectaculair voor maar vind hem een beetje in drie stukken lopen, achter komt niet zo fijn mee. Wat sowieso een punt van aandacht is in deze lichting, vind ze alle vier achter niet zo geweldig. Maar gelukkig hebben ze andere kwaliteiten, ben benieuwd hoe ze zich gaan ontwikkelen verder.
Ik vind dat je soms een goed achterbeen verwart met een snel achterbeen Elisa.
Een 'trager' achterbeen is niet sowieso een minder achterbeen è.
carika schreef:Osaca vond ik zelf heel sympathiek. Wat denken andere over hem?
Extreme heb ik wat minder mee maar dat hoeft niks af te doen aan zijn kwaliteiten.
carika schreef:misterA schreef:Extreme, eindelijk weer een hengst waar toekomst in zit. Zeer veel kwaliteit, zeer veel souplesse, goed ontwikkeld, en héél belangrijk een echt toptop karakter. Veel en veel beter dan de in eerdere jaren bewierookte 90érs.
En O'Toto ook een gaaf paard. Hij loopt in driee"n ? dat zal wel, maar heel veel lengte in het lichaam, dat werkt misschien wat verwarrend dan. Hij is net 3 geworden. Heeft veel kwaliteit in beweging, zou misschien iets meer bergop moeten bewegen maar ook dat is een kwestie van tijd. Ook een top karakter. Zijn we niet erg gewend van de vaak te scherpe Toto's.
De Secret ook een heel fijn en bewerkbaar paard, had voor de galop nog wel wat meer verdiend. Wel wat ponyachtig in beweging maar wat een houding.
Osaca vond ik zelf heel sympathiek. Wat denken andere over hem?
Extreme heb ik wat minder mee maar dat hoeft niks af te doen aan zijn kwaliteiten.
misterA schreef:Extreme, eindelijk weer een hengst waar toekomst in zit. Zeer veel kwaliteit, zeer veel souplesse, goed ontwikkeld, en héél belangrijk een echt toptop karakter. Veel en veel beter dan de in eerdere jaren bewierookte 90érs.
misterA schreef:Osaka, de stap.
Fijne galoppade, Zeker een laatbloeier, zou ik het geval kunnen zijn wat hoogtemaat betreft.