Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marijkeeee schreef:Sita wat een mooi nieuws! Zo'n verassing hadden wij 4 jaar geleden. Merrie gust verklaard, verkocht tijdens de verkoop toch voor de zekerheid nog laten scannen. Ja hoor drachtig! Gezond merrieveulen uitgekomen. Wat nu een super rijpaard is. Hopelijk heb jij ook zoveel geluk!
Las wat over sperma E.toulon wij hebben hem het eerste jaar gebruikt in 1x raak. Later werd de kwaliteit minder door combi sport, misschien dat het nu weer goed is?
eilander schreef:Ik heb Luigi d'eclipse voor de Zirocco in het hoofd. Ik wil graag Catoki zelf maar dan moet ik het hele circus naar zangersheide brengen en dat wil ik niet.
Ik zoek bloed in het lichaam maar in het karakter kan het juist wel wat minder.
En bewezen
En vers
eilander schreef:Marijkeeee schreef:Sita wat een mooi nieuws! Zo'n verassing hadden wij 4 jaar geleden. Merrie gust verklaard, verkocht tijdens de verkoop toch voor de zekerheid nog laten scannen. Ja hoor drachtig! Gezond merrieveulen uitgekomen. Wat nu een super rijpaard is. Hopelijk heb jij ook zoveel geluk!
Las wat over sperma E.toulon wij hebben hem het eerste jaar gebruikt in 1x raak. Later werd de kwaliteit minder door combi sport, misschien dat het nu weer goed is?
Voor wat betreft Etoulon heb ik exact dezelfde ervaring. Eerste jaar oude merrie (20 jr) in 1x drachtig.
Later berichten dat hij slecht bevrucht en toen ik m vorig jaar wilde gebruiken werd het me echt ontmoedigd als ze niet op het station zou staan dus toen voor een ander gekozen.
Maar Baltic is nu hetzelfde verhaal.
Fokker321 schreef:Marijkeeee schreef:Gisteravond het nieuws gehoord dat de Blom Cup dit jaar in Exloo is![]()
![]()
Oké het extra van Valkenwaard gaat het niet krijgen, maar die kosten waren zo hoog..
Wat kostte het ongeveer in Valkenswaard om het daar te mogen organiseren?
Revali schreef:eilander schreef:Ik heb Luigi d'eclipse voor de Zirocco in het hoofd. Ik wil graag Catoki zelf maar dan moet ik het hele circus naar zangersheide brengen en dat wil ik niet.
Ik zoek bloed in het lichaam maar in het karakter kan het juist wel wat minder.
En bewezen
En vers
Ik weet niet of onze catoki in karakter nu direct beter isze is heel.lief maar laatst bij de hoefsmid extreem scherp
Moet zeggen dat Vleut bij die merrie tot nu toe meeste bloed in type heeft gegeven.