meredith schreef:Kajanus schreef:![]()
Volgens mij gaan er dinsdag aardig wat Bokkers richting Ermelo allemaal de Boktbutton op doen dan herkennen we elkaar ook nog
ja en jij bent de eerstedie we aanspreken
![]()
Wel lief zijn tegen mij Meredith

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
meredith schreef:Kajanus schreef:![]()
Volgens mij gaan er dinsdag aardig wat Bokkers richting Ermelo allemaal de Boktbutton op doen dan herkennen we elkaar ook nog
ja en jij bent de eerstedie we aanspreken
![]()
Aimee schreef:Hahahahaha.... ik kan dinsdag ook wel
Tenminste... iemand die me een lift vanuit Den Haag kan geven?
Mrjeel schreef:Dat zal ik zsm doen!
Ik zal deze week fotos maken, en ze dus van het weekend op Bokt zetten!
Hij heeft trouwens niks aan zijn duikelpartij over gehouden, op een kras in zijn neus en misschien een gekrenkt ego omdat het hem niet geheel gelukt is na!
potverdikkie schreef:Iik wil mijn excuses aanbieden aan de personen die ik foto's had beloofd van de HK vorige week donderdag.
Ik kom er echt niet meer uit wie wie is, en de kwaliteit is zo slecht dat ik ze niet kan plaatsen.
Ik heb hiermee een aantal mensen teleurgesteld, maar heb mijn best gedaan, maar kan dit niet maken tegenover de hengstenhouders om zulke foto's te plaatsen.
sorry
Citaat:ben ook benieuwd naar het corland veulen van dit jaar ..is dat een merrie
zeanine schreef:Adriana schreef:Hahaha ik weet geen nummers... sowiezo de Contenders en Contendro I en II, plus de Corrado x Campesino als je die hebt...
Dat zijn de nummers 82 tm 88 en nr 95
tienus63 schreef:De Sydney x Glennrigde.
Hij is van de buren van een bokker.