Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Issy schreef:Gisterenavond ben ik geweest, hoe Uptown gepresenteerd werd vond ik echt een aanfluiting, moeten die voorbenen nou zo getruct worden, dit heeft niks meer met draf te maken. Pas op een kleine volte zie je dat hij toch nog normaal kan draven.
Ook Gribaldi viel me op, in de normale draf krijgt hij zijn achterbenen slechter van de grond af, echter in de pasage of piaffe trekt hij wel weer bij, maar heb er mijn bedenkingen bij. het lijkt alsof hij het zat is.
Ik heb gisteren genoten van de W namen lichting. Er zitten sterke paarden tussen. Ik hou ze in de gaten!
Desire schreef:Dreamcatcher was wat mij betreft een verademing vandaag tussen de rest. Fijn dier, fijn voorgesteld weer.

NehnaDagmar schreef:Ik vond de Mermus RxIrcolando qua beweging het best. Ben benieuwd..
Dees schreef:Een dressuurhengst met Goodtimes achter de moeder...
In de hoefslag was onlangs te lezen, dat zoiets geen pre is voro het kwpn
Elisa2 schreef:Is de RousseauX Whinny Jackson door?
Dees schreef:Heb vanmorgen met verbazing gekeken hoe ze de Rousseau x Inspekteur niet een kans geven, op basis van afstamming en gebrek aan bloeduitstraling...
Beest liep echt best en liet zowaar ook nog een goede stap zien. Ik vind dat het geen smal kontje met hoge benen heeft juist een pré...
NehnaDagmar schreef:Elisa2 schreef:Is de RousseauX Whinny Jackson door?
Die komt pas in de groep van 13.00 uur.