Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BarbaraNova schreef:wat was er met zijn stap dan?
BarbaraNova schreef:Ik weet niet meer welke hengst het was, er reed een man een zwarte hengst, die had pas een heel korte stap, terwijl hij geweldig draafde. Bij Miami viel me dat niet op eigenlijk, vindt het een zeer gave hengst.
BarbaraNova schreef:Ik weet niet meer welke hengst het was, er reed een man een zwarte hengst, die had pas een heel korte stap, terwijl hij geweldig draafde. Bij Miami viel me dat niet op eigenlijk, vindt het een zeer gave hengst.
Umeo schreef:Ik wil het paard zeker niet afbreken hoor. Zoals ik al zeg vind ik het een heel leuk paard op de stap na. Beetje een vreemde manier van stappen. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.
https://www.facebook.com/watch/?v=477932523878714
Weet iemand waarom hij enkel AES gekeurd is?
Suzanne F. schreef:Op de een of andere manier kan Miami mij niet zo bekoren eigenlijk. De tact in stap is twijfelachtig inderdaad maar ook achter vind ik hem niet echt sterk en qua uitstraling is hij geen hengst die ik zou zoeken/gebruiken. Als sportpaard zou ik er heus wel blij mee zijn, fijne tact en schwung in het draven. Maar als dekhengst weet ik het niet.