Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Zoe schreef:Glock’s Total Us is positief getest op WFFSandere glock hengsten hebben het niet, net bevestigd op hun facebook!
petraaken schreef:Misschien verklaart dat het waarom de merrie die we vorig jaar wilden insemineren met Total US niet pakte. Aangezien Roemer drager is van dit gen zou het best kunnen dat zij ook drager is en dus in combie met Total us gewoon niet aanpakte.
petraaken schreef:Met dit in het achterhoofd kun je een betere keuze maken. Het is natuurlijk toch erg mooi bloed.Tja Roermer zit 2x in haar pedigree dus het zou me niet verbazen als ze drager zou zijn. Ga haar later dit jaar maar eens laten testen. Zeker omdat we toch nog een poging willen wagen om haar te dekken. Ze heeft zo'n uitstekend karakter.
Bucephalus schreef:petraaken schreef:Met dit in het achterhoofd kun je een betere keuze maken. Het is natuurlijk toch erg mooi bloed.Tja Roermer zit 2x in haar pedigree dus het zou me niet verbazen als ze drager zou zijn. Ga haar later dit jaar maar eens laten testen. Zeker omdat we toch nog een poging willen wagen om haar te dekken. Ze heeft zo'n uitstekend karakter.
Gucci_ schreef:Hengsten van Brouwer/van Uytert en Nijhof zijn gelukkig ook allemaal vrij zag ik net. Jammer dat Total us wel drager is.
Kan je je merrie gewoon laten testen bij de dierenarts? Die van mij moeten binnenkort toch weer geënt worden, dacht kan ik haar ook meteen laten testen.