Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Coloured schreef:Je hebt niks gemist aan deze rubriek Natasja! Valdez was de enige die "gewoon" liep, met dichte mond, geen voorbeengezwaai en geen slow motion gebeuren. En hij is laatste geworden.
R12312 schreef:Coloured schreef:Je hebt niks gemist aan deze rubriek Natasja! Valdez was de enige die "gewoon" liep, met dichte mond, geen voorbeengezwaai en geen slow motion gebeuren. En hij is laatste geworden.
Niet met je eens, hij viel in draf tijdens de pirouttes, liep zeer getruukt, maakte fouten in de wissels. Tuurlijk is het een jonge combi, maar het was hoog nivo trek en ruk werk.
Coloured schreef:Bij Valdez ruk en pluk werk? En getruukt? Dan heb ik toch echt wat anders gezien dan jij. Misschien heb ik het teveel vergeleken bij de twee grootste plukkers en trekkers in deze rubriek Madeleine en Emmelie.En viel het daarbij in het niet..
janderegelaa schreef:R12312 schreef:Niet met je eens, hij viel in draf tijdens de pirouttes, liep zeer getruukt, maakte fouten in de wissels. Tuurlijk is het een jonge combi, maar het was hoog nivo trek en ruk werk.
Helemaal eens.
Dorado wordt een hele grote als hij fatsoenlijk gereden wordt.
R12312 schreef:Coloured schreef:Bij Valdez ruk en pluk werk? En getruukt? Dan heb ik toch echt wat anders gezien dan jij. Misschien heb ik het teveel vergeleken bij de twee grootste plukkers en trekkers in deze rubriek Madeleine en Emmelie.En viel het daarbij in het niet..
Daar heb je wel een beetje gelijk, die trokken harder dan Emelie en MadeleineMaar het was nog niet het beeld wat ik graag voor ogen heb, en ik begrijp echt dat het heel moeilijk is om zo;n accomodatie in te rijden, maar ik geloof niet dat grof rijden de oplossing is. En dat bewijst Marieke.