Even uit de meeleesmodus! Wat een prachtige merrie! Ze staat er ook top voor!
Mosh
Geplaatst: 02-10-13 08:28
Ik ben benieuwd wat verder jullie plannen met de 3 jarigen zijn?
Heb even getwijfeld over de IBOP omdat mijn Tango al best zwaar is en een druk seizoen heeft gehad(april uitgerekend). We hebben nu 3x los onder het zadel gereden en afgezien van de afstemming doet ze dat bijzonder fijn. Ze zal nu 2 a 3 keer per week gewerkt worden aan de longe of onder het zadel, waarvan 1x per week door de amazone die haar uiteindelijk op de IBOP zal rijden. Een maand voor de IBOP gaat ze daar ook op stal.
Zelf ben ik te bang dat ik het verpest door de zenuwen en bovendien zit ik momenteel midden in een verbouwing/verhuizing en in mijn stageperiode. Zo'n fijne merrie moet gewoon goed voorgesteld worden op de test.
wij hebben onze 3 jarige zadelmak en ze werkt super mee, als alles zo blijft gaan willen we met haar 12 november ibop laten lopen in luttenberg.(onze 4 jarige loopt dan ook een ibop test) Ulaatje@in allerijl? is er iets niet goed?
Ben ook wel benieuwd Mosch wie er nu op zit. Als je er zelf niet zeker van ben, moet je het inderdaad niet zelf doen. Ullaatje ging het niet goed? Ga je er nu zelf op?
Nee ging niet goed. Paard was vanaf het begin super! En begon sinds twee weken af en toe raar te doen en vorige week vrijdag ging het mis. Niet naar mijn zin en weg gehaald daar. Nu lekker thuis en aan de gang met Suelza hier van bokt. Hoe we het in gaan vullen moeten we nog even zien belangrijk is dat e weer vertrouwen gaat krijgen en stopt met het staak gedrag dat ze daar zeer rap ontwikkelde. Vorige week woensdag was alles nog meer dan goed. Toen heb ik er zelf nog heel fijn. Mee gestuurd.
Geen NH cup voor die van mij denk ik. Heb 1x meegedaan en was niet te spreken over de gang van zaken en het feit dat dit het paard aangerekend werd in de beoordeling (programma liep uit, paard moest maar blijven draven, voorop omdat de anderen niet durfden, en vervolgens het commentaar dat ik maar met zweep moest rijden... Hallo, een paard van 3 dat aangeeft dat ze moe wordt ga ik niet slaan met een zweep!)
Mar (ullaatje) ik hoorde het al en helaas heb ik daarvoor ook al iets gehoord dat mij niet aanstond. Volgens mij gaat het helemaal goedkomen met Suelza erbij. Wel jammer van de valse start.
Mijn merrie wordt gereden door M argot Kostelijk (MK stables).