Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

..

essiesilly schreef:Lekker beest newt!
Hier highlight en enjoy beide super mooie cyclus (hoe bedoel je erfelijk) precies op de 3 weken gewoon hengstig merk er niet veel van in t werk dus ideaal.
Zoals het er nu uit ziet word enjoy rond 2 april gedekt en highlight rond 22 april.
@ ellis; highlight gaat bij contango en enjoy bij don schufro
.. nou ik ben echt blij met haar .. ze loopt aan de longeerlijn alsof ze nooit anders heeft gedaan stap draf galop en ho ze is ontzettend slim en werkwillig
.. ook uitstappen op het harde of langs de weg is geen probleem ze is wakker maar doet braaf wat haar gevraagd wordt dus ja trots op haar ! 

ik ben groooott fan van contango (werk veel met contango s ) en roep al jaren dat ik highlight er mee wil dekken dus nu ga ik het ook echt doen, voordat het niet meer kan 
en toen ben ik gaan denken. toen dacht ik goh don schufro past eigenlijk ook wel op enjoy
dus als ik die met ds mag dekken met die korting (ga zo bellen) dan gaat ze daarbij, mag dat niet dan gewoon bij dreamboy

Mooi hoor !
. Haar halfbroertje staat ook bij deze trainster en die is in 3 maand enorm gegroeid aangaande spier
. Misschien wel leuk een foto ter vergelijking :

En ze staat er een beetje ukkelig bij, maarja, het geeft een beeld
Het valt wel op dat de veulens uit Nora laatbloeiers zijn, Bacardi is ook nu pas echt paard.