manic schreef:Uitslagen staan onder het regio menu..
AHA super gevonden !! wist niet dat ze dat publiceerden, wel leuk om te zien. Ik zie ook 45 punten exterieur... ???
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

rowo schreef:Ik breng mijn paard zelf voor, ook al heb ik het nog maar 2x gedaan. Ooit moet je eerste keer zijn.... Ik kijk goed naar anderen en heb het toen gewoon zelf gedaan. Doe ik dit jaar dus ook weer. K moet alleen nog ff oefenen met losspringen met haar. Al een jaar niet meer gedaan.
45pnt voor exterieurs? Das echt niet best

sarabande schreef:Thanks, ik vond ze inderdaad heel streng, er liep een mooie United in de groep die ik toch zeker de ster waardig vond.
Zoals ik jaren geleden al dacht gaf bij Saar de prestatie de doorslag, ze voldoet met haar bloedtype niet helemaal aan het KWPN beeld, maar ja ze is goed voor de bloedspreiding en per slot wil het KWPN sportpaarden fokken.

bianca1980 schreef:ROWO @ als je toen 65 punten had , dan denk ik idd dat je nu wel een reeele kans maakt om het nu in ieder geval op 70 te krijgen, helemaal als je zelf bewust bent van wat beter moet en dat ben je...die IBOP zal het dan nu ook gaan doen.

Het springen is iig geen probleem!
, die is behoorlijk uitgezwaard, die van jou hoeft nu dan alleen maar voor exterieur toch vanwege die al geslaagde IBOP ??. Ik zou nog proberen met longeren die hals er meer op te krijgen in verhouding tot het lichaam. Maar denk wel dat je dit dan met vertrouwen tegemoet kunt zien. 
rowo schreef:edit: hoeft ze niet meer los te springen dan?

(onze uno ook eerst veulen van de merrie
) maar kan me wel indenken dat je eerst wat anders kiest....