Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Julia schreef:Klinkt alsof de 4-jarige het spannend maakt, Revali. Hopelijk komt het niet te vroeg..
Zijn haar banden ook al helemaal slap of alleen veel uierontwikkeling?
Carmen85 schreef:Ik heb vandaag m'n elite merrie van Albaran xx verkocht, drachtig van douglas vdl. Aan een jongen van 15, super leuk. Bij ons dit jaar dus geen veulen. M'n andere merrie wil ik wel laten dekken. Zouden jullie eens mee willen denken? Ik ben zelf erg gecharmeerd van Up van 't paradijs en denk dat hij goed past, maar ben heel benieuwd naar jullie mening.
[EHK] KWPN springhengst gezocht voor Arany (kreator xx x numero uno)
Cioccolato schreef:Julia schreef:Geen uitvloeiing uit de schede of tekenen van placentitis?
Te vroeg uier vorming kan al een teken zijn van placentitis.
Hoeveel dagen is de merrie? Weet je dat zo? 4 weken voor datum van 11 mand of 340 dagen?
Oehlala schreef:of van die zwarte trekzalf om de ontsteking eruit te halen.
Novacam wordt wel gegeven tijdens dracht, en is volgens onze dierenarts probleemloos toe te dienen. In de bijsluiter staat weliswaar wat anders, maar soms sluiten ze ook gewoon zaken uit ivm te weinig onderzoek.
Revali schreef:Ik noem het metacam. Maar heet tegenwoordig anders (ook geen novacam meer) ga er vanuit dat het allemaal het zelfde is. Alleen verkrijgbaar via da