Boedha_1981 schreef:[ [url=m/JJdiJo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1KHCF7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze Glamourdale is inmiddels ook alweer 5 weken oud. Hoop deze week de uitslag van de kleuren test te ontvangen
Wat een prachtveulentje!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nina1999 schreef:Hoi! Ik lees al lang mee hier en zou nu graag even jullie advies willen. Mijn merrie is 5 dagen geleden bevallen van een knap veulentje. Één achterbeentje is alleen nog wat krom. Het onderste deel (vanaf kogel) staat iets naar buiten gedraaid en het teentje wipt wat omhoog, ze loopt op de achterkant van het hoefje. Hoe lang zouden jullie dit aankijken? Verder doet ze het prima, ze stuitert er alle kanten mee op. Dank vast!
Nina1999 schreef:Hoi! Ik lees al lang mee hier en zou nu graag even jullie advies willen. Mijn merrie is 5 dagen geleden bevallen van een knap veulentje. Één achterbeentje is alleen nog wat krom. Het onderste deel (vanaf kogel) staat iets naar buiten gedraaid en het teentje wipt wat omhoog, ze loopt op de achterkant van het hoefje. Hoe lang zouden jullie dit aankijken? Verder doet ze het prima, ze stuitert er alle kanten mee op. Dank vast!
Koortje schreef:fokfanaat schreef:tja dat hou je toch, het is geen exacte wetenschap, maar een oordeel van een jury
Ja, dat was duidelijk. Een paard wat 100% vierkantmodel is, en dan nog een dikke plus bij rechthoekmodel geven en ons overtuigen waarom we het echt verkeerd zagen (denk dat meer dan de helft van de aanwezigen het anders zagen). En zo nog een paar voorbeelden. Maarrrrr, het was leuk en hebben er zeker ook van geleerd.
immii_clarr schreef:Wow Yentl, dat merrietje is wel heel gaaf!
Jouw eigen Las Vegas komt uit een wat kleinere merrie toch? Veulen lijkt wel genoeg maat te hebben zo vanaf de foto. Mocht mijn niet al te grote merrie dit jaar ster worden op de keuring en volgend jaar gedekt worden is Las Vegas toch wel een serieuze kandidaat![]()
Verder iedereen gefeliciteerd met hun veulen(s) Super knap allemaal!
Suzanne F. schreef:Een hele lichte valk of niet? Kan ze ook beetje draven of laat ze dat nog niet zien?
misterA schreef:Begin 2022 is er, de eerste merries zijn drachtig. Heel positief nieuws, m'n al wat oudere Walzing Mathilde, is drachtig. 2 Jaar geleden een flink aantal cysten verwijderd. Geinsemineerd en vorig jaar een veulen. Daarna niet meer drachtig geworden helaas. . Nu weer wat cysten. Toch gedekt. Dracht was heel moeilijk waarneembaar door de cysten. Maar vandaag was het hartje zichtbaar. Drachtig van Extreme,
immii_clarr schreef:Gefeliciteerd misterA, super fijn als het dan toch weer is gelukt!
Jan, heel gaaf kleurtje, echt eens wat anders. Ben benieuwd hoe ze is als ze wat ouder is! Verwacht je deze aan te willen houden?